Kategoria: Moraali

  • Pahimmat fiktiiviset hahmot

    Pahimmat fiktiiviset hahmot

    Tässä postauksessa käsittelen moraalisesti pahimpia fiktiivisiä hahmoja. Nämä hahmot voivat olla elokuvista, tv-sarjoista, videopeleistä, kirjoista tai minkä tahansa tyyppisestä mediasta, kunhan ovat fiktiivisiä. Tämä postaus on aiheeltaan synkkä ja häiritsevä, joten jatka lukemista omalla vastuulla. Valitsin näitä hahmoja tähän postaukseen 25, ja lähinnä sellaisia hahmoja, jotka tiedän hyvin. Asetin rajaksi myös 1 hahmo per kukin universumi. Pahuuden kriteerinä ei ole pelkästään kuolon uhrien määrä. Myös motiivi, sadistisuus ja hyvien piirteiden puute vaikuttavat mielestäni siihen kuinka paha kukin pahis on. Jos pahuus määriteltäisiin vain uhrien mukaan, silloin Marvel elokuvien Thanos olisi reilusti pahempi kuin Palpatine, mutta Palpatinea näytetään silti yleisesti pidettävän paljon Thanosta pahempana motiivien ja persoonallisuutensa takia. Kaikki postauksessa esiintyvät hahmot ovat erittäin moraalisesti pahoja. Jopa niin pahoja, että jotkut tunnetut hahmot kuten Hannibal Lecter ja Jigsaw pitivät jättää listan ulkopuolelle, koska hekään eivät olisi olleet riittävän pahoja tälle listalle. Pyrin tässä postauksessa menemään vähiten pahasta hahmosta moraalisesti pahimpaan hahmoon. Ja yritän arvioida mikä näiden hahmojen moraalinen ranking voisi olla. Nyt aiheen pariin.

    25. Anton Chigurh 

    Anton Chigurh on yksi elokuva maailman realistisimpia ja isoimpia psykopaatteja, ellei jopa se isoin ja psykoin tappaja. Anton Chigurh on jääkylmä tappaja elokuvasta ja kirjasta No country for old men, joka tappaa kenet tahansa epäröimättä ja ilman mitään tunnontuskia. Hän on niin vailla empatia kykyä ja inhimillisyyttä, että monet ovat jopa miettineet, että onko hän edes ihminen. Chigurh tykkää välillä myös leikkiä uhreillaan, ja hän näyttää jonkin asteisia sadismin piirteitä. Välillä Chigurh laittaa uhrin valitsemaan elämän ja kuoleman väliltä pyöräyttämällä kolikkoa, ja antamalla uhrille 50/50 mahdollisuuden selvitä, mikäli uhri veikkaa oikein, kummalle puolelle kolikko kaatui. Vaikka Chigurh onkin läpeensä paha, sentään hän ampuu uhrinsa välittömästi kuoliaaksi, eikä kiduta tai raiskaa heitä, joten laitoin Chigurhin vähiten pahaksi hahmoksi, tässä postauksessa käsiteltävistä hahmoista. Niin paha kuin hän onkin, mielestäni kaikki seuraavat postauksen hahmot ovat vielä paljon pahempia, ja Chigurh on selkeästi vähiten paha tämän postauksen hahmoista. 

    Menetetty maa (2007) – IMDb 

    No Country for Old Men by Cormac McCarthy | Goodreads 

    24. Patrick Bateman 

    Kun kerron Patrick Batemanista nyt, tarkoitan hänen kirja versiota, joka on huomattavasti pahempi kuin hänen elokuva versio. Patrick Bateman tekee ihan järjettömän väkivaltaisia ja sairaita asioita American psycho kirjassa. Hänen kirja versio ei ole pelkästään sarjamurhaaja. Hän on kirjassa myös raiskaaja, nekrofiili, kannibaali, eläinrääkkääjä, antisemitisti, homofoobikko ja paljon muuta. Tämän lisäksi hän on erittäin sadistinen ja kiduttaa uhrejaan sairailla ja sadistisilla tavoilla. Patrick Bateman ei näytä ripaustakaan inhimillisyyttä kirjan aikana. Hän ei myöskään säästänyt sihteerinsä Jeania henkeä hyvyyden tähden. Hän ilmeisesti säästi hänet, jotta hänen narsistinen ego saisi enemmän rakkautta. Niin sairas kuin Bateman onkin, on myös väitelty siitä, että kuvitteliko ja hallusinoiko Bateman kaikki tekemänsä murhat, ja tapahtuiko niitä edes oikeasti. Jos nämä murhat olivat vain hallusinaatio, sitten Bateman saattaisi kuulua listan pohjalle. 

    American Psycho by Bret Easton Ellis | Goodreads 

    23. Ramsay Bolton 

    On melkein ihmeellistä, että Game of thronesin Ramsay Bolton on tämän postauksen alkupäätä, kun ottaa huomiion miten sadistinen hän on. Ramsay on henkilö, joka tykkää kiduttaa uhreja viikkokausia huvin vuoksi, ja hän on myös raiskannut paljon ihmisiä. Tämän lisäksi Ramsay tappoi oman perheensä Game of thrones tv-sarjassa, ja syötti vauva veljensä koirille. Ja Ramsay Boltonin kirjaversio on jopa pahempi kuin tv-sarja versio. Kuulemma kirjoissa hän pakottaa uhreja syömään itseään, ja laittaa koiransa raiskaamaan ihmisiä, ja myöskin nylkee paljon ihmisiä. En ole varma hänen kirja versiosta, mutta hänen tv-sarja versiolla on silti erittäin pieni ripaus inhimillisyyttä. Hänen tv-versio oli järkyttynyt, kun hänen isänsä Roose kertoi raiskanneensa Ramsayn äidin. Ramsay ei nauttinut perheensä tappamisesta, ja se oli hänelle jopa hieman ikävä kokemus. Ramsay tappoi perheensä saadakseen valtaa, mutta ei huvin vuoksi. Ramsayn tv-versio sanoo myös vetävänsä rajansa kannibalismiin. Hän on silti erittäin sairas ja paha myös tv-sarjassa, mutta toisin kuin suuri osa tämän postauksen hahmoista, hänellä on näiden kohtien perusteella äärimmäisen pieni ripaus inhimillisyyttä, ja hänen taustatarinansa on jonkin verran traaginen. En ole silti varma, että onko hänen kirjaversiollaan mitään tämänkaltaista hetkeä. Ramsay Bolton on lähes varmasti Game of thrones tv-sarjan moraalisesti pahin hahmo. Mutta kun puhutaan kirjoista, Euron Greyjoy on varmaan vielä häntä pahempi. 

    Game of Thrones (TV Series 2011–2019) – IMDb 

    A Clash of Kings (A Song of Ice and Fire, #2) by George R.R. Martin | Goodreads 

    22. Johan Liebert 

    Johan Liebert on erittäin älykäs mestari manipuloija ja erittäin häiriintynyt pahis animesta ja mangasta nimeltä Monster. Johan Liebert on nihilistinen sarjamurhaaja, joka tappaa kylmäverisesti ihmisiä, koska Johanista millään muulla kuin kuolemisella ei ole mitään merkitystä. Eikä Johan pelkästään tapa heitä. Hän psykologisesti rikkoo uhrinsa, ja ajaa heidät itsemurhaan tai tappamaan muita. Ja Johan tekee tätä jopa pienille lapsille. Johan on henkilö, joka voisi ajaa pienen lapsen itsemurhaan tuntematta mitään tehdessään niin. Johan yrittää luoda kaaosta, ja aiheuttaa maailman lopun, ja hän haluaa tappaa, joka ikisen ihmisen, paitsi siskonsa Annan, ja lääkäri Tenman, joka pelasti hänen henkensä aiemmin. Johanilla on kuitenkin ripaus inhimillisyyttä, kun puhutaan siitä, että hän välittää siskostaan ja Tenmasta jollakin tasolla, ja hän on myös erittäin traaginen pahis, jolla oli traumaattinen lapsuus. Mutta siitä huolimatta, hänen tekonsa ja tavoitteensa tappaa kaikki on erittäin paha ja kieroutunut. Jos Johanilla ei olisi näitä pieniä inhimillisiä piirteitä, hän olisi korkeammalla tässä postauksessa. Ja vaikka hänellä saattaa olla ripaus enemmän inhimillisyyttä kuin muilla postauksen hahmoilla, hänen tekonsa ja motiivinsa tekevät hänestä silti äärimmäisen pahan. 

    Monster (TV Series 2004–2005) – IMDb 

    Naoki Urasawa’s Monster, Volume 1: Herr Dr. Tenma by Naoki Urasawa | Goodreads 

    21. Lord Voldemort 

    Voldemort on Harry Potter kirjasarjan ja elokuvasarjan pahis. Voldemort on paha velho, joka on tehnyt hirveitä asioita, ilman mitään tunnon tuskia. Voldemort kiduttaa ihmisiä huvin vuoksi. Ja hän kidutti myös teini-ikäistä Harrya. Voldemort on henkilö, joka tappaisi kenet tahansa epäröimättä, mukaan lukien vauvan. Ainut väiteltävissä oleva inhimillinen piirre Voldemortissa on, että hän saattaa välitää jollakin tasolla käärmeestään Naginista, mutta tämäkin on väiteltävissä. Muutoin Voldemort on läpeensä paha kaikin tavoin, ja hän syntyi pahana. Tämän kaiken lisäksi Voldemort vihaa jästejä, ja pitää puhdasverisiä velhoja muita parempina. Hän on periaattessa velhomaailman natsi, ja hän on erittäin rasistinen jästejä ja kuraverisiä kohtaan. Jos Voldemort tappaisi tai orjuuttaisi kaikki jästit, se tarkoittaisi miljardeja uhreja. Jotkut väittävät, että Dolores Pimento tai Bellatrix Lestrange olisivat pahempia kuin Voldemort. Itse olen vahvasti eri mieltä. Pimento on erittäin vihattava ja ärsyttävä, mutta en näe häntä yhtä moraalisesti pahana. Ja Bellatrix sentään välitti siskostaan. 

    Harry Potter ja viisasten kivi (2001) – IMDb 

    Harry Potter and the Philosopher’s Stone by J.K. Rowling | Goodreads 

    20. Michael Myers 

    Michael Myers on Halloween elokuvien pahis. Hän on kirjaimellisesti täysin paha. Ja tarkoitan tällä nyt alkuperäistä Carpenterin Halloween elokuvien Myersia, en uutta Rob Zombien Myersia, jolla on traaginen taustatarina. Michael Myers tappoi perheensä ollessaan 6-vuotias, ja ilman mitään tunnetta. Myöhemmin aikuisiällä hän karkasi mielisairaalasta, ja on tappanut sen jälkeen kymmeniä henkilöitä, sanomatta sanaakaan ja ilman minkäänlaista tunne reaktiota. Myersin kuvaillaan olevan täysin paha, ja kukaan ei edes tiedä tai ymmärrä miten hänen mielensä toimii. Myersilla ei ole edes muuta persoonallisuutta. Hän on vain paha. Ja mielestäni hän on yksi parhaimpia esimerkkejä läpeensä pahasta hahmosta. Syy miksi Myers on silti lähellä alkua tässä postauksessa, on se, että hän ei kiduta tai raiskaa uhrejaan, eikä hän ole ainut pahan ruumiillistuma mainstream fiktiossa, ja hänen uhrilukunsa ei ole kovin suuri. 

    Halloween – naamioiden yö (1978) – IMDb 

    19. Mr. Hyde 

    Mr. Hyde on mielestäni vähälle huomiolle jäänyt valinta ja aliarvostettu pahis, kun puhutaan erittäin pahoista fiktiivisistä hahmoista. Hyde on Dr. Jekyllin paha puolisko kirjassa “Strange case on Dr. Jekyll and Mr. Hyde”. Kirjan maailmassa ja kirjan mukaan, jokaisella ihmisellä, ja jopa kaikista pahimmilla ihmisillä on 2 puolta. Hyvä puoli ja paha puoli. Mutta Mr. Hyde ei ole ihminen. Hän on pelkkä ihmisen paha puoli, joten hän on kirjaimellisesti 100% paha kaikin tavoin. Hän on mielestäni jopa paras fiktiivinen kuvaus pahan ruumiillistumasta Paholaisen ohella. Ja syitä tähän on se että hänet luotiin jo 1800-luvun lopussa, ja jo ennen pahiksia kuten Jokeri, Michael Myers, Palpatine tai moni muu. Hyde oli olemassa ennen noita kaikkia, ja jos häntä vertaa Michael Myersiin, kumpikin heistä on 100% paha, mutta ero heidän välillään on se, että Myersilla ei ole persoonallisuutta lainkaan. Mr. Hydella on selkeä persoonallisuus, vaikka hän on samaan aikaan 100% paha. Ja jos häntä vertaa muihin listalla oleviin pahiksiin, hänessä on myös se ero, että hänen pelkkä olemassa olonsa lähistöllä on tarpeeksi saamaan ihmiset tuntemaan vahvoja negatiivisia tunteita, kuten vihaa, inhoa ja pelkoa. Ja tämä on siksi koska hänellä ei ole sitä hyvää puolta, joka kaikilla muilla ihmisillä on. Edes Michael Myers ei saa pelkällä olemuksellaan yhtä vahvoja reaktioita, ennen kuin hän alkaa tappamaan. Ja yksi asia Mr. Hydessa on myös se, että hän on erittäin sadistinen. Hän nauttii tappamisesta yhtä paljon tai enemmän kuin monet muut sadistiset sarjamurhaaja pahikset, mutta toisin kuin monet muut murhaajat, hän ei ole edes ihminen. Kun puhutaan Mr. Hyden rikoksista, ne eivät ole mitään poikkeuksellisen julmia, mutta se miten hänen hahmonsa on kirjoitettu ja miten hän ajattelee asioista on mielestäni hyvin selitetty ja kerrottu, ja joka tekee hänen hahmostaan poikkeuksellisen pahan. Jos jokaisella ihmisellä on hyvä ja paha puoli, joiden suuruus kylläkin vaihtelee, niin se tarkoittaisi, että jopa pahimmilla sarjamurhaajilla ja diktaattoreilla on jonkin kokoinen äärimmäisen pieni hyvä puoli, mutta Mr. Hydellä tätä puolta ei ole lainkaan, koska hän ei ole ihminen ollenkaan. 

    Dr. Jekyll and Mr. Hyde by Robert Louis Stevenson | Goodreads 

    18. Griffith 

    Griffith on tunnettu, pahamaineinen ja erittäin vihattu hahmo animesta ja mangasta Berserk. Griffith ei ole yhtä sadistinen kuin monet muut postauksen hahmot, mutta hän on erittäin paha muilla tavoilla. Griffith on henkilö, joka päätti uhrata koko armeijansa oman tavoitteensa tähden, ja saadakseen lisää valtaa ja voimaa. Hän petti kaikki unelmansa vuoksi, ja hän ei pelkästään tappanut miehiään, hän tuomitsi heidät ikuiseen Helvettiin tehdessään uhrauksen. Tämän lisäksi Griffith raiskasi kaverinsa Gutsin tyttöystävän Cascan Gutsin edessä, satuttaakseen Gutsia. Tämä oli niin traumaattinen kokemus Cascalle, että Cascan persoonallisuus hajosi tämän jälkeen. Myös koko maailma muuttui pahemmaksi ja demonisemmaksi paikaksi, Griffithin tekemien päätösten takia. Ja Griffith on saanut melkein kaikki uskomaan, että hän on sankari, vaikka on itse syypää siihen, että maailmasta tuli pahempi paikka. Griffith oli erittäin narsistinen ihminen jo ennen, kuin hän petti kaikki. Griffith on Berserkin selkeästi tunnetuin ja vihatuin pahis, joten laitoin hänet tälle listalle. Mutta siitä huolimatta hän ei ole välttämättä sarjan moraalisesti pahin pahis. Tämä pahin pahis saattaa olla myös Wyald tai Ganishka, jotka ovat sadistisempia kuin Griffith ja raiskaajia yhtä lailla. Tai se saattaa olla The Void tai Idea of evil, jotka ovat enemmän pahan ruumiillistumia. Verrattuna muihin postauksessa esiintyviin hahmoihin, on mahdollista, että Griffithillä on silti ripaus enemmän inhimillisiä piirteitä kuin heillä muilla. Hän on siltikin kauhea pahis, joka teki kauhean petoksen. 

    Berserk (TV Series 1997–1998) – IMDb 

    Berserk, Vol. 1 (Berserk, #1) by Kentaro Miura | Goodreads 

    17. Big brother 

    Kun puhutaan pahoista mainstream pahiksista, minusta George Orwellin 1984:n Big brother ja party ovat turhan vähällä huomiolla jätetty valinta. Minusta Big brother on yksi pahimpia fiktiivisiä diktaattoreja mitä tiedän. Elämä hänen hallinnon alla on tiukempaa ja hankalampaa kuin nykypäivän Pohjoiskoreassa. Ja Big brother on inspiroitu itse Stalinin pohjalta. Hän on melkein kuin Stalin itse, jos Stalinilla olisi ollut vieläkin enemmän valtaa. Jos joku vastustaa Big brotheria tai hänen Ingsoc puoluettaan millään lailla, hänet kidutetaan hengiltä. Big Brotherin ja puolueen vastustajat aivopestään rakastamaan Big brotheria kidutuksella, ja sitten heidät tapetaan. Ja sitten heidät poistetaan kokonaan historiasta kuin heitä ei olisi edes koskaan ollut. Big brother tai party ei näytä minkäänlaista hyvyyttä koko 1984 kirjan aikana. Heitä kiinnostaa vain valta ja totalitarismi, ja he haluavat tehdä ihmisistä aivottomia orjia, joiden koko persoonallisuus perustuu Big brotherin palvomiseen. Big brotherilla ei ole myöskään mitään ongelmaa viattomien tappamisessa tai kiduttamisessa, se riittää kuolemantuomiota varten, että joku tekee epäilyttäväksi tulkittavan ilmeen tai eleen. 1984 kirjassa on myös viitteitä, että Big brother ja party pommittaisivat omia kansalaisia ja valehtelisivat siitä, että meneillään on sota, koska se auttaisi heitä kansan kontrolloimisessa. Big brother saattaa olla pahempi kuin yksikään oikeasti elänyt diktaattori, koska kellään ei ole ollut yhtä paljon valtaa ja kontrollia kuin hänellä. Ja se miten hän kiduttaa kaikkia mitättömistä syistä saattaa olla pahempaa kuin mitä kukaan oikea diktaattori on yleisesti tehnyt vastustajilleen. 1984 kirjassa jää auki, että onko Big brotheria edes oikeasti olemassa, ja onko hän vain myytti. Jos häntä ei ole, sitten kirjan pahis on Party eli Puolue, tai Ingsoc ideologia. 

    1984 by George Orwell | Goodreads 

    1984 (1984) – IMDb 

    16. Bill Cipher 

    Bill Cipher on pahis piirretystä Gravity falls. Ja vaikka hän onkin piirroshahmo, hän on silti äärimmäisen paha. Bill Cipher on demoninen olio, joka haluaa luoda kaaosta ympärilleen ja tuhota kaiken. Bill Cipher on myös aiemmin tuhonnut kokonaisia universumeja. Ja hän on myös aika sadistinen. Jos häntä vertaa aiempiin postauksissa oleviin pahiksiin, kukaan heistä aiemmista ei ole halunnut ja yrittänyt tuhota kokonaisia universumeja. Bill on vain paha ja sadistinen demoni, joka haluaa tuhota kaiken ja aiheuttaa kärsimystä. Tämä Bill Cipherin motiivi on vielä pahempi, kuin yhdenkään edellä mainitun hahmon. Tämän kaiken lisäksi Bill tuhosi vahingossa myös oman universuminsa, ja tappoi niin tehdessään oman lajinsa. 

    Gravity Falls (TV Series 2012–2016) – IMDb 

    15. Carnage 

    Carnage on yksi pahimpia ja hulluimpia Marvel sarjakuvien pahiksia. Carnage on olento, joka on pelkkää pahuutta, hulluutta ja kaaosta, ja hän on sitä 24/7. Cletus Cassady oli paha sarjamurhaaja, mutta kun hän yhdistyi Carnage symbiootin kanssa, hänestä tuli vielä pahempi kuin aiemmin. Eli Carnage on selkeästi pahempi kuin tyypillinen sarjamurhaaja pahis. Jos Carnagea vertaa esimerkiksi Jokeriin, jopa Jokerilla on jotain sanottavaa tehdessään rikoksiaan, ja hänkään ei ole yhtä verenhimoinen ja sadistinen kuin Carnage. Carnage vain tappaa ja tuhoaa. Siitä on väitelty, että onko Jokeri traaginen pahis tai rikkinäinen mies. Mutta Carnage on vain sadistinen hirviö, ja varmaan yksi sadistisimpia hahmoja mainstream fiktiossa. Ja vaikka Cletus Cassadylla on traaginen taustatarina, se sama ei päde Carnage symbioottiin, joka on pelkkä väkivaltainen hirviö. En tiedä siitä paljoa, mitä kaikkea Carnage on tehnyt, mutta hän kuulostaa todella pahalle, ja hän on ainakin heittänyt vauvan ikkunasta ulos, ja syönyt ihmisiä. 

    Venom: Let There Be Carnage (2021) – IMDb 

    14. Freddy Krueger 

    Freddy Krueger on sadistinen sarjamurhaaja ja demoni kauhuelokuvasarjasta Nightmare on elm street. Ja tämän lisäksi hän on pedofiili myös. Jos esimerkiksi Freddyä ja Ramsaya vertaa keskenään, kumpikin on sairaita ja sadistisia murhaajia ja raiskaajia, ja kumpikin kiduttaa uhrejaan monin tavoin, mutta Ramsay on silti ihminen, ja Freddy on demoni. Freddy on lähempänä oikeaa pahan ruumiilistumaa, koska hän on demoni. Ja vaikka Ramsay, Bateman ja moni muu ovat sairaita ja sadistisia, he eivät tapa ja kiduta muita 24/7. Krueger tappaa ja kiduttaa 24/7, ja myöskin valitsee uhreikseen alaikäisiä. Ja jos Ramsaylla ja Johan Liebertillä oli pieniä inhimillisiä hetkiä, en ole tietoinen, että tällaisia olisi ollut Freddy Kruegerilla ollenkaan. 

    Painajainen Elm Streetillä (1984) – IMDb 

    13. Art the Clown 

    Art the Clown on uusi kauhuelokuva pahis, joka esiintyy Terrifier elokuvasarjassa. Ja kun puhutaan slasher kauhuelokuvista, Art the Clown on mielestäni sadistisin ja brutaalein sarjamurhaaja. Hyvin harva muu kauhuleffa pahis on edes verrattavissa häneen. Freddy Krueger on yksi heistä joihin Art the Clownia voi verratta, mutta tässäkin tapauksessa Art the Clownin sadistisuus ja se miten paljon hän nauttii tekemistään asioista menee yli Freddyn sadistisuuden. Freddy Kruegerilla oli traaginen lapsuus, mutta Art the Clownin taustatarina on toistaiseksi mysteeri. Art the Clown on sadistisempi kuin Ramsay Bolton tai Patrick Bateman, ja samaan aikaan hän on myös demoni ilman minkäänlaista traagista taustatarinaa tai inhimillistä piirrettä. Art the Clown muun muassa nauroi, kun erään hänen uhrinsa äiti näki, miten hän oli kiduttanut hänen tytärtään järkyttävin tavoin. Art the Clown on mielestäni ehkä sadistisin pahis jonka tiedän, ja hänen murhatkaan eivät ole kaukana pahimmista asioista mitä toiselle voi tehdä. Elokuvassa All hallows Eve, Art the Clown myös auttaa paholaista raiskauksen suorittamisessa. 

    Terrifier (2016) – IMDb 

    12. Darth Vitiate 

    Näistä puolessa välissä ja loppupäässä olevista hahmoista, yllättävän moni on vähemmän tunnettuja ja vähemmälle huomiolle jääneitä.  Ja yksi hahmo näistä on Star warsin Darth Vitiate. Palpatinesta puhutaan usein, kun puhutaan pahoista fiktiivisistä hahmoista, mutta monet henkilöt näyttävät olevan sitä mieltä, että Darth Vitiate oli jopa häntäkin pahempi Sith lord, ja hän kuulostaa myös omasta mielestäni Palpatinea pahemmalle. Vitiate tappoi myös biljoonia uhreja kuten Palpatine, ja hallitsi galaksia yhtä lailla. Hän oli samalla lailla läpeensä paha kuin Palpatine, mutta jotkut hänen tekonsa menivät vielä pidemmälle. Vitiate muun muassa kidutti perheensä kuoliaaksi ollessaan 6-vuotias. Ja Vitiate myöskin kidutti jotakin tyyppiä 300-vuotta. Vitiate myös eli ja hallitsi paljon pidempään kuin Palpatine. Vitiate myös halusi tappaa kaiken elämän universumissa. Palpatinelle sentään hallitsiminen ja valta on tarpeeksi, mutta Vitiaten tavoite meni vieläkin pidemmälle. Monet henkilöt tuntuvat pitävän Vitiatea moraalisesti pahimpana Star Wars hahmona, vaikka hän onkin paljon vähemmän tunnettu kuin Palpatine. Ja minustakin hän kuulostaa siltä. Kun ottaa huomioon, että Darth Vitiate tappoi peräti miljardeja ihmisiä samalla kun hän oli motiiveiltaan ja teoiltaan pahempi kuin Palpatine, Vitiate saattaa olla jopa moraalisesti pahin ihminen mainstream fiktiossa. Kovin montaa fiktiivistä ihmistä ei ole, joita monet kutsuisivat Palpatinea pahemmaksi, mutta Vitiate on yksi heistä. 

    Revan (Star Wars: The Old Republic, #1) by Drew Karpyshyn | Goodreads 

    11. Davros 

    Muistan kun katsoin peruskoulussa ollessani Doctor Who sarjaa ja ajattelin silloin, että Davros on moraalisesti pahin fiktiivinen hahmo mitä tiedän. Häntä minä pidin moraalisesti pahimpina hahmona, ennen kuin aloin katsomaan K18 elokuvia. Davros on hullu henkilö, joka loi Dalekit, jotka ovat murhanhimoinen laji, ja jorka haluavat tappaa kaikki, jotka eivät ole Dalekeja. Ja täten hän on aiheuttanut biljoonia tai jopa triljoonia kuolemia. Davros halusi myös räjäyttää todellisuus pommin, ja tuhota koko multiversumin, niin että jokainen olento paitsi hän ja Dalekit kuolisivat. Hän halusi tappaa joka ikisen elävän olennon multiversumissa huvin vuoksi, ja hänestä se on naurun asia. Doctor Who on kohdannut monia erittäin moraalisesti pahoja vihollisia, mutta Davros on varmaan heistä kaikista pahin. Hän on vähän niin kuin Jokeri, joka tähtää Gotham cityn sijasta kokonaiseen multiversumiin. Hän ja Bill Cipher ovat varmaan aika tasoissa pahuudessa, mutta Davros on pelottavampi, häiriintyneempi ja vakavammin otettava hahmo. 

    Doctor Who (TV Series 2005–2022) – IMDb 

    10. The Major 

    The Major on pahis animesta Hellsing ultimate. The Major on sekopää ja natsi johtaja, joka haluaa pelkkää sotaa. The Major haluaa sotaa ja koko maailman palavan, koska hänestä sota on  mahtava asia. Ja hän on niin sekaisin, että hän ei edes välitä onko hän häviäjien  vai voittajien puolella sodassa, kunhan on sotaa. Pääasia hänelle  on, että on sotaa ja että koko maailma on tulessa. Hän on yksi niistä pahiksista, joka haluaa vain koko maailman palavan omaksi huvikseen. The Major haluaa myös säilyttää lajinsa ihmisenä, ja olla muuttumatta fyysisesti hirviöksi, jotta hänellä on varmasti mahdollisimman suuri vastuu ja tahto tehdä pahaa. 

    Hellsing Ultimate (TV Mini Series 2006–2012) – IMDb 

    9. Zamasu 

    Olen sitä mieltä että se on joko Hellsing ultimaten The Major tai Dragon ball superin Zamasu, joka on moraalisesti pahin pahis, minkä olen nähnyt missään animessa. Zamasu on hypokriittinen  ja narsistinen olento, joka haluaa tappaa jokaisen elävän olennon universumissa, koska hänestä kaikki elämä on pahaa, ja hänestä on parempi jos kaikki vain kuolisi. Zamasun tavoite on  tappaa jokainen olento multiversumissa, ja sitten elää siellä klooninsa Goku Blackin kanssa. Kaikesta tästä hulluudesta huolimatta, Zamasulla on harhaluuloiset hyvät aikeet, ja hän uskoo toimivansa oikein. Mutta vaikka hän uskoo tekevänsä oikein, ja vaikka hänellä on hyvät aikomukset, se ei muuta sitä, etteikö hän olisi äärimmäisen paha pahis. Hitler ja monet natsit ajattelivat myös tekevänsä oikein, mutta he olivat silti kauheita ihmisiä. Siitä ollaan väitelty että kumpi on pahempi  Zamasu vai Frieza. Mielestäni kumpikin heistä ovat erittäin pahoja,mutta Zamasu on selkeästi pahempi. Sentään Frieza ei halunnut  tuhota koko universumia, ja hallitsiminen diktaattorina ja olemalla sadistinen ja rasisti oli hänelle tarpeeksi. Yksi asia mikä tekee Zamasusta myös erittäin pahan on se, että hänet kasvatettiin hyvin, ja hänen oli tarkoitus olla ja pysyä erittäin moraalisena, mutta hän valitsi silti tulla erittäin pahaksi. 

    Dragon Ball Super: Doragon bôru cho (TV Series 2015–2018) – IMDb 

    8. Vukmir 

    Tämä postaus ei säästele mitään, kun puhutaan pahimmista fiktiivisistä hahmoista. Mukaan mahtui myös joitakin shock value pahiksia. Vukmir on pahis elokuvassa A Serbian film, joka on ehkä maailman pahamaineisin elokuva. Vukmir on järjettömän sairas ja hullu sekopää, joka tekee tässä elokuvassa niin hirveitä asioita, että en kehtaa niitä edes kirjoittaa ylös. Vukmir on sekopää, joka näkee tappamisen, raiskaamisen, pedofilian, insestin, nekrofilian ja eläimiin sekaantumisen taiteena. Vukmirin tekemät rikokset sisältävät näitä asioita, ja välillä useampaa näistä saman aikaisesti. Vukmirin teot ajavat myös elokuvan päähenkilön itsemurhaan elokuvan lopussa. Vukmir on niin paha, että jopa sijoitus 8 tuntuu ihmeellisen alhaiselta hänelle, ja Vukmir saattaa olla kieroutunein ja sairain hahmo kaikista tämän postauksen hahmoista. Sadistisin hän ei ihan ole, mutta sairain ja perversein saattaa olla. 

    Srpski film (2010) – IMDb 

    7. Edward Carver 

    Edward Carver on pahis ja sarjamurhaaja kauhuelokuvassa The Poughkeepsie tapes. Ja hän on mielestäni ehkä kaikista fiktiivisistä tietämistäni sarjamurhaajista moraalisesti pahin. Ja ehkä myös moraalisesti pahin ihminen, jonka olen nähnyt missään elokuvassa. Teot mitä hän tekee menevät yhden tai useamman asteen pidemmälle, kuin tyypillisten kauhuleffa pahisten. Asioita mitä Carver muun muassa tekee The Poughkeepsie tapes elokuvassa ovat, raiskaaminen ja pedofilia. Erään uhrin kiduttaminen 7-vuotta, ajaen hänet hulluksi ja saamalla uhri tappamaan itsensä kidutuksen jälkeen. Carver menee myös kiusaamaan kyseisen uhrin äitiä, samalla kun pitää hänen tytärtään vankina. Carver myöskin lavastaa viattoman poliisin syylliseksi omista rikoksistaan, ja saa hänelle kuoleman tuomion. Carverin viitataan myös olevan nekrofiili. Ja leffa tekee selväksi, että Carverin kidutus keinot ovat jotakin aivan helvetin kivuliasta. Carver ei näytä minkäänlaista inhimillistä piirrettä elokuvan aikana ja hänellä ei ole tiedettävästi traagista taustatarinaa, niin kuin joillain sarjamurhaaja pahiksilla. Carver on myöskin tappanut kymmeniä ihmisiä, mukaan lukien lapsia ja ainakin yhden vauvan, Carver myös kuvaa useat rikoksensa, ja hänellä on kuvaamaansa materiaalia rikoksistaan yli 800 videokasetin verran. Hän ilmeisesti pitää rikoksiaan taiteena. Olen nähnyt paljon sadistisia sarjamurhaaja pahiksia, mutta en muista kenenkään heistä kiduttaneen uhriaan 7-vuotta ja rikkoneen uhriaan yhtä pahasti kuin mitä Carver teki. Jos Edward Carver olisi oikea ihminen, hän saattaisi olla pahin sarjamurhaaja mitä on elänyt. Harva sarjamurhaaja on tappanut kymmeniä uhreja, ja en muista kenenkään heistä kiduttaneen ketään vuosia. Jos pahuutta mitataan sillä, kuinka paljon tuskaa aiheuttaa toisille, Carver on ehdottomasti poikkeuksellisen paha jopa muihin sarjamurhaajiin verrattuna. Hän ja Vukmir ovat mielestäni aika tasoissa pahuudessa. Vukmir on sairaampi, kieroutuneempi ja hullumpi, mutta Carver on luultavasti tappanut enemmän ihmisiä, ja hän aiheuttaa uhreilleen enemmän tuskaa. 

    The Poughkeepsie Tapes (2007) – IMDb 

    6. The Duke of Blangis 

    The Duke of Blangis on yksi elokuvan ja kirjan The 120 Days of Sodom pahiksista. Kaikki 4 tämän elokuvan ja kirjan pääpahista ovat noin yhtä pahoja, mutta ehkä Duke on heistä pahin, koska hän tappoi oman äitinsä. Duke ja muut elokuvan pääpahikset ovat erittäin sadistisia miehiä, jotka ovat täynnä perversioita. Elokuvassa he raiskaavat, kiduttavat ja tappavat teinejä, mukaan lukien heidän omia tyttäriään. He syöttävät heille myös paskaa ja syövät itse paskaa. Tämä on se mitä Duke ja muut sairaat miehet tekevät Sodoman 120 päivää elokuvassa, mutta kirjassa he ovat vieläkin pahempia. En ole varma mitä kaikkea he tekevät Sodoman 120 päivää kirjassa, mutta siinä heidän uhrinsa ovat nuorempia, ja heidän tekemä kidutus kestää elokuvassa kestäneen 3-päivän sijaan 120-päivää. He ovat kirjassa vieläkin pervompia ja sadistisempia. Tämän kaiken lisäksi Dukella ja muilla leffan ja kirjan pahiksilla on erittäin sairas filosofia ja ajattelutapa, joka on yksi asia, joka tekee heistä poikkeuksellisen pahan. Jos Dukea vertaa Vukmiriin ja Carveriin. Vukmir oli erittäin hullu, ja Carver oli hullu jossain määrin, mutta Duke vaikuttaa täysjärkiseltä. Hän on vain paha, ja valitsee tehdä pahaa, koska nauttii siitä. Duke on myös ylpeä siitä, että tappoi oman äitinsä ja sai täten hänen perintönsä. Mielestäni Duken elokuva versio on noin yhtä paha kuin Vukmir ja Carver. Hänen elokuva version kieroutuneisuus ei ihan yllä Vukmirin tasolle, ja hänen kidutuksensa ei yllä Carverin tasolle. Mutta tämä on, kun puhutaan hänen elokuva versiosta. Hänen kirja versio on pahempi, ja tämä kirja versio on todennäköisesti pahempi kuin Vukmir ja Carver. Duke of Blangis saattaa olla moraalisesti pahin fiktiivinen ihminen, ja voi olla, että hän ansaitsisi jopa korkeamman sijoituksen tässä postauksessa. Ja voi jopa olla, että hän on kaikista moraalisesti pahin tämän postauksen hahmoista. Hän on mielestäni ehkä pahin fiktiivinen ihminen, ja ne harvat fiktiiviset hahmot, jotka saattavat olla häntä pahempia, ovat lähinnä erilaisia Paholaisen versioita. Sana sadismi on lähtöisin sekopää kirjailija Marquis De Sadesta, joka kirjoitti Sodoman 120 päivää kirjan, jossa tämä Duke esiintyy. 

    Sodoman 120 päivää (1975) – IMDb 

    The 120 Days of Sodom by Marquis de Sade | Goodreads 

    5. Killer BOB 

    Killer BOB on paha ja sadistinen demoninen olento Twin peaks tv-sarjassa. Ja hän saattaa olla Paholainen itse. Hän on erittäin voimakas olento, ja luultavasti yksi sadistisempia pahiksia mitä olen nähnyt. Hän vaikuttaa nauttivan erittäin paljon tehdessään pahaa. Jos hän on Paholainen, hän on mielestäni harvinaisen paha ja kauhea jopa Paholaiseksi. Twin peaks sarjassa, Killer BOB muun muassa riivaa Leland Palmerin, ja laittaa hänet raiskaamaan ja tappamaan oman tyttärensä. Olen nähnyt paljon demonisia pahiksia, mutta en muista kenenkään muun heistä tehneensä mitään tällaista. Mitä tulee aiempiin hahmoihin, yksikään aiemmista hahmoista ei ollut Paholainen. Aiemmat hahmot olivat sairaita ihmisiä, demoneita tai muita olentoja, mutta kukaan aiemmista postauksen hahmoista ei ollut Paholainen. Mutta BOB on ilmeisesti Twin peaks universumin Paholainen, ja tämän takia laitan hänet aiempien hahmojen edelle. BOB saattaa olla pahin fiktiivinen pahis mitä olen nähnyt missään elokuvassa tai tv-sarjassa. 

    Twin Peaks (TV Series 1990–1991) – IMDb 

    4. Judge Holden 

    Judge Holden on pahis ja keskeinen hahmo kirjassa Blood meridian. Hän on Cormac McCarthyn luoma hahmo, kuten aiemmin postauksessa käsitelty Anton Chigurh. Mutta Judge Holden on vielä paljon pahempi ja kauhistuttavampi kuin Chigurh. Judge on sadistinen raiskaaja ja pedofiili, joka rakastaa sotaa ja väkivaltaa. Hänestä sota on Jumala ja hienoin asia mitä on. Judge on tehnyt lukuisia rikoksia ja tappanut eläimiä myös. Blood meridian kirja antaa viitteitä, että Judge ei olisi edes ihminen vaan jotakin muuta, ja itse Paholainen. Uskon myös itse, että Judge on Paholainen. Ja jos hän on Paholainen, sitten hän on mielestäni pelottavin ja yksi pahimpia Paholaisen versioita, mainstream mediassa. Yksi asia, joka tekee Judgesta erityisen pahan ja karmivan on hänen sairas filosofiansa, ja se miten realistinen hahmo hän on. Judgen mindset on ehkä synkin mindset, minkä olen kuullut millään pahiksella olevan koko fiktiossa, ja jotkut Judgen quotet kuten “Freedom of birds is insult for me. I would rather keep them all in zoo.” ovat joitakin karmivimpia quoteja, mitä muistan kenenkään pahiksen sanoneen. Tämän lisäksi Judge perustuu jossain määrin oikeasti eläneeseen henkilöön, joka myöskin kuulostaa lukemieni juttujen perusteella erittäin karmivalta. Judge Holden myös näyttää erittäin pelottavalta. Hän on yli 2 metriä pitkä, painaa 160 kiloa. Hänellä on vauvamaiset kasvot ja kädet, täysin valkoinen iho ja pelottava hymy. Judge on myös erittäin vahva ja älykäs, mikä tekee hänestä erittäin vaarallisen. Judge Holdenin maine pahimpana hahmona fiktiossa on mielestäni hieman liioiteltu. On olemassa joitain hahmoja, joita pidän yhtä pahana tai pahempana kuin häntä. Ja fiktio sisältää varmasti myös paljon hahmoja, joista en ole kuullut. Mutta Judge ei varmaan ole kaukana kärjestä. 

    Blood Meridian, or, the Evening Redness in the West by Cormac McCarthy | Goodreads 

    3. AM 

    AM eli Allied mastercomputer, on pahis erittäin synkässä ja häiriintyneessä lyhyttarinassa “I have no mouth & I must scream”, josta on myös tehty videopeli. AM on superälykäs tietokone, joka vihaa ihmisiä enemmän kuin käsittämättömän paljon. Se paljonko AM vihaa ihmisiä on täysin käsityskyvyn ulkopuolella. AM tappaa lyhyttarinassa koko ihmiskunnan, 5 ihmistä lukuunottamatta, joita hän kiduttaa yli 100-vuotta. Yksi tarinan päähenkilöistä Ted onnistuu tappamaan muut ihmiset yli 100-vuoden kidutuksen jälkeen, säästääkseen heidät AM:n ikuiselta kidutukselta, mutta joutuu itse AM:n ikuisen kidutuksen kohteeksi. AM:n tekemä kidutus ja tarinan päähenkilön kokema kohtalo on ehkä yksiä pahimpia mainstream fiktiossa. Toisin kuin Judge Holden ja jotkut muut postauksen hahmot, AM on kuitenkin traaginen hahmo, ja jolla on syy vihata ihmisiä. Hänet luotiin sotaa varten, joten hänen koko olemassa olonsa on pelkkää vihaa ja kärsimystä. Tämä on hänen kuuluisa quotensa, joka kuvaa hyvin AM:n hahmoa ja vihan määrää, jota hän tuntee. “Hate. Let me tell you how much I’ve come to hate you since I began to live. There are 387.44 million miles of printed circuits in wafer thin layers that fill my complex. If the word ‘hate’ was engraved on each nanoangstrom of those hundreds of millions of miles it would not equal one one-billionth of the hate I feel for humans at this micro-instant. For you. Hate. Hate.” 

    I Have No Mouth & I Must Scream by Harlan Ellison | Goodreads 

    2. Darkseid 

    Darkseid on pahan ruumiillistuma DC sarjakuvien universumissa. Darkseid saattaa olla kaikista moraalisesti pahin sarjakuva pahis. Darkseid haluaa orjuuttaa koko multiversumin, ja laittaa kaikki palvelemaan häntä ikuisuuden. Ja jos joku hänen orjistaan tekisi jotain väärin, Darkseid kiduttaisi häntä ikuisuuden. Darkseidin tavoite orjuuttaa koko multiversumi on yksi pahimpia mahdollisia tavoitteita. Ja kuulemma eräässä sarjakuvassa, Darkseid tajuaa kuolevansa pian, joten hän päättää yrittää tuhota koko multiversumin. Ilmeisesti hänestä, jos hän ei voi elää, kenelläkään muulla ei pitäisi olla myöskään oikeutta elää. Tämän kaiken lisäksi Darkseid on myöskin tappanut vanhempansa ja poikansa. Ja hänen uhrilukunsa loputtoman suuri, ja varmaan suurempi kuin yhdenkään edellisen hahmon. 

    Zack Snyder’s Justice League (2021) – IMDb 

    1. Morgoth 

    Morgoth on Paholainen Tolkienin universumissa. Hän on se isoin pahis siinä, ja olento, joka sai Sauronin lankeamaan, ja joka on myös Sauronin johtaja. Sauron on tunnettu pahis, mutta Morgoth on vielä selkeästi häntä pahempi. Morgoth on olento, joka on vastuussa kaikesta pahasta koko Tolkien universumista. Hän on luonut kaiken pahan ja koko pahuuden käsitteen, ja hän haluaa tuhota kaiken hyvän. Sauron haluaa hallita ja olla tyranninen hallitsija, mutta Morgoth haluaa hallitsimisen sijaan tuhota ja turmella kaiken. Monet pitävät Morgothia moraalisesti pahimpana hahmona koko fiktiossa, ja siitä hän ei ainakaan kaukana ole. On olemassa monia pahan ruumiillistuma hahmoja ja Paholaisen kaltaisia hahmoja, mutta Morgoth on siitä poikkeuksellinen, että hän loi koko pahuuden käsitteen. 

    The Silmarillion by J.R.R. Tolkien | Goodreads 

    Siinä olivat 25 pahaa fiktiivistä hahmoa. Läheskään kaikki tuntemani pahat ja mielenkiintoiset hahmot eivät mahtuneet postaukseen mukaan, joten on hyvin mahdollista, että teen aiheesta joskus toisen postauksen. Ja tiedän muutaman hahmon, jotka ovat noin yhtä pahoja kuin Morgoth tai mahdollisesti pahempia. Tiedän näistä hahmoista vain niin vähän, että päätin keskittyä itselleni tutumpiin hahmoihin. Mutta on hyvin mahdollista, että tulevaisuudessa teen aiheesta toisen postauksen, jossa esiintyy joitakin vielä pahempia hahmoja kuin ne, joita oli tässä postauksessa. 

  • Pahamaineisimmat elokuvat

    Pahamaineisimmat elokuvat

    Tässä postauksessa käsittelen maailman pahamaineisimpia ja häiriintyneimpiä elokuvia. Osa erittäin häiritsevistä elokuvista on paremmin tunnettuja kuin toiset ja keskityn tässä postauksessa lähinnä tunnetuimpiin tapauksiin. Postaus on aiheeltaan erittäin häiritsevä ja synkkä, joten lue omalla vastuulla. Tulen kertomaan mitä kyseisissä elokuvissa tapahtuu, mutta jätän osan yksityiskohdista mainitsematta. Valitsin käsiteltäväksi 25 elokuvaa tai elokuvasarjaa. Esimerkkejä häiriintyneimmistä ja pahamaineisimmista elokuvista olisi ollut vielä paljon enemmänkin, mutta päätin valita niistä 25 tällä kertaa. Etenen satunnaisessa järjestyksessä, ja jätän kaikista häiritsevimmät tapaukset loppupuolelle postausta. Olen nähnyt kaikki postauksessa käsiteltävät elokuvat. Monet näistä elokuvista olen katsonut useita vuosia sitten, ja nykyään katson vastaavanlaisia elokuvia erittäin harvoin. Nyt aiheen pariin.

    Cannibal holocaust 

    Cannibal holocaust on vuonna 1980 julkaistu italialainen elokuva, ja se on yksi maailman kohutuimpia ja kielletyimpiä elokuvia. Elokuva kiellettiin 53 maassa julkaisun jälkeen. Elokuva saattaa olla maailman gorisin ja väkivaltaisin elokuva. Elokuvassa on äärimmäisen häiriintynyttä väkivaltaa, kannibalismia ja raiskaamista. Ja loppupuolella elokuvaa päähenkilöt joutuvat kannibaalien uhreiksi. Kiistanalaisin asia elokuvassa on kuitenkin oikeat eläin tapot. Elokuvassa tapetaan useampi oikea eläin, ja muun muassa kilpikonna avataan ja kaikki näytetään ruudulla. Pahamaineinen kilpikonna kohtaus on mielestäni ehkä yksi vastenmielisimpiä asioita mitä olen nähnyt yhdessäkään elokuvassa, ja ehkäpä koska se oli oikea kilpikonna. Ohjaaja Ruggero Deodato pakotti näyttelijät tappamaan kilpikonnan oikeasti, ja tämä sai yhden näyttelijöistä oksentamaan, joka myöskin näkyy elokuvassa. Ohjaaja Deodato käski näyttelijöiden pysytellä piilossa elokuvan julkaisemisen jälkeen, ja tämä aiheutti sen että katsojat alkoivat luulemaan, että näyttelijät tapettiin oikeasti kyseisessä elokuvassa. Tämä johti oikeudenkäyntiin, ja Deodaton täytyi kutsua näyttelijät paikan päälle oikeuteen, ennen kun murha syytteet lähtivät voimasta. Cannibal holocaustissa on tämän kaiken lisäksi erittäin todentuntuinen tunnelma. Se on kuvattu enimmäkseen käsikameralla, niin kuin esimerkiksi Blair witch project tai Paranormal activity. Tämä saa elokuvan tuntumaan hyvin aidolta. Elokuvassa on myös erittäin häiritsevä musiikki, ja mielestäni Cannibal holocaustista olisi saanut aidosti hyvän ja pelottavan kauhuelokuvan, jos se olisi panostanut enemmän kauhuun ja vähemmän väkivaltaan, ja jos se olisi jättänyt eläin tapot pois. Aloitin tämän postauksen tällä esimerkillä, koska Cannibal holocaust antaa hyvän käsityksen siitä minkälaisia elokuvia postaus tulee käsittelemään ja se on vahva aloitus postaukselle, mutta ei siitä huolimatta välttämättä häiriintynein postauksessa käsiteltävä elokuva. 

    Kannibaalien polttouhrit (1980) – IMDb  

    Irreversible 

    Irreversible on vuonna 2002 julkaistu Gaspar Noen ohjaama ranskalainen elokuva. Elokuva on hyvin rankkaa katsottavaa, mutta siinä on myöskin pointti takana, ja sitä pidetään yleisesti ihan hyvänä elokuvana. Irreversiblessä on vain 2 häirtsevää kohtausta, ja nuo kohtaukset saattavat olla yksiä elokuvahistorian kohutuimmista kohtauksista. Toisessa näistä kohtauksissa miehen pää murskataan vaahtosammuttimella, ja toisessa kohtauksessa nainen raiskataan, ja tämä raiskaus kohtaus kestää noin 10-minuuttia ja näyttää aidolta. Kohtausta pidetään luultavasti koko elokuvahistorian pahimpana raiskauskohtauksena. Elokuvassa on myös hyvin häiriintynyt äänimaailma ja se etenee kronologisesti takaperin. Se että elokuva etenee takaperin saattaa lisätä elokuvan häiritsevyyttä, koska elokuva päättyy täten onnellisesti, mutta saman aikaan katsoja tietää mitä oikeasti tulee tapahtumaan myöhemmin aikajanalla. 

    Irréversible (2002) – IMDb 

    Men behind the sun 

    Men behind the sun on vuonna 1988 julkaistu hong kongilainen elokuva. Elokuva kertoo ja käsittelee Japanin yksikkö 731:n tekemiä ihmiskokeita kiinalaisille vangeille, joka on ehkä yksi pahimpia asioita mitä on koskaan tapahtunut historian aikana. Elokuva näyttää japanilaisten kokeita ja sisältää äärimmäisen graafista väkivaltaa. Elokuvassa muun muassa kaivetaan käsistä lihat irti ja puristetaan miehestä suolet ulos painekammiossa. Käsittämättömintä elokuvassa on ehkä kuitenkin se, että siinä näytetään oikea ruumiinavaus, joka tapahtuu oikealle lapselle. Kyseinen lapsi oli oikeasti kuollut ennen elokuvaa, ja lapsen vanhemmat antoivat luvan siihen, että heidän lapsensa ruumiille tehtäisiin elokuvassa ruumiinavaus. Tämä oli hyvin vastenmielistä katsottavaa, koska se oli aito ruumis. Jostain syystä elokuvassa heitetään myös kissa satojen rottien keskelle, ja poltetaan rotat elävältä myöhemmin. Ilmeisesti kissa ja rotat olivat oikeita eläimiä. Elokuvasta tekee erityisen rankan se, että toisin kuin monet muut postauksessa käsiteltävät elokuvat, tämä elokuva perustuu tositapahtumiin. Men behind the sun on myöskin saanut jatko-osia tämän jälkeen, joita en ole tosin katsonut, ja nämä jatko-osat ovat myöskin sisällöltään hyvin häiriintyneitä. 

    Hei tai yang 731 (1988) – IMDb 

    Antichrist 

    Antichrist on vuonna 2009 julkaistu tanskalainen Lars Von Trierin ohjaama elokuva. Antichrist on yksi suosikeistani tässä postauksessa käsiteltävistä elokuvista, ja Lars Von Trier on tehnyt mielestäni useita hyviä elokuvia. Antichrist kertoo pariskunnasta, jonka lapsi putoaa vahingossa parvekkeelta ja kuolee, joka saa pariskunnan masentumaan. Perheen äiti ei voi käsitellä syyllisyyttä, eikä pääse tapahtuneen yli, vaikka hänen miehensä yrittää kovasti auttaa häntä. Lopulta hän sekoaa ja tämä kaikki johtaa väkivaltaan. Elokuvassa on vain 2 erittäin häiritsevää kohtausta, jotka kumpikin sisältävät graafista sukupuolielimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Muuten elokuva ei sisällä paljoa väkivaltaa, mutta siinä on hyvin voimakas ja häiritsevä tunnelma. Elokuva on myös hyvin masentavaa ja rankkaa katsottavaa. Elokuva on silti visuaalisesti hieno. Se sijoittuu melkein kokonaan yhteen metsään, ja siinä on mielenkiintoista symboliikkaa, kuten puhuvia eläimiä. Vaikka elokuva on hyvin häiritsevä ja hieman sairaskin, se on minusta mielenkiintoinen elokuva. 

    Antichrist (2009) – IMDb 

    Martyrs 

    Martyrs on vuonna 2008 julkaistu ranskalainen elokuva. Martyrs kertoo nuorista Lucie ja Anna nimisistä naisista. Lucie pakenee elokuvan alussa teurastamosta, jossa häntä ollaan kidutettu yli vuosi, ja tapaa sitten Anna nimisen tytön orpokodissa, jonka kanssa hän kaverustuu. Vuosia myöhemmin, kun he ovat aikuisia Lucie haluaa kostaa heille, jotka aiheuttivat hänen kärsimyksensä, ja murhaa kokonaisen perheen, jonka hän epäilee syyllistyneen hänen kidutukseensa aiemmin. Pian tämän jälkeen Lucie tappaa itsensä. Myöhemmin elokuvan aikana, toinen päähenkilö Anna vangitaan, ja kidutetaan hengiltä elokuvan pahisten toimesta. Elokuvan pahikset kiduttavat uhrejaan hirveillä tavoilla, saadakseen heidät kuoleman rajalle, ja jotta uhrit voisivat tämän jälkeen kertoa mitä kuoleman toisella puolella on. Elokuvan toinen päähenkilö Anna päätyy yhdeksi näistä uhreista, ja häntä muun muassa nyljetään kidutuksen aikana. Elokuva on hyvin rankkaa ja raakaa katsottavaa, ja jotkut pitävät sitä häiritsevimpänä ja rankimpana elokuvana mitä he ovat nähneet. 

    Marttyyrit (2008) – IMDb 

    A Clockwork orange 

    A Clockwork orange on vuonna 1971 julkaistu Stanley Kubrickin ohjaama yhdysvaltalainen elokuva, ja ehkä tunnetuin tässä postauksessa käsiteltävistä elokuvista. Se on myöskin vanhin elokuva tässä postauksessa. Elokuva kertoo nuoresta sosiopaatista Alex DeLargesta, joka raiskaa ja pahoinpitelee sivullisia jenginsä kanssa. Sitten Alex tappaa yhden ihmisen rikosten yhteydessä, jää siitä kiinni, ja joutuu vankilaan. Vankilassa hän suostuu kokeilemaan uutta hoitomenetelmää, jossa hänet pakotetaan katsomaan väkivaltaa ruudulta, samalla kun hänen suosikki kappalettaan soitetaan. Tämä saa hänet inhoamaan väkivaltaa. Hänet vapautetaan myöhemmin, eikä hän kykene enää tekemään mitään pahaa hoidon jälkeen, mutta joutuu sitten aiempien uhriensa pahoinpitelemäksi. Vaikka elokuva onkin häiritsevä, se on minusta vähiten häiritsevä tässä postauksessa käsiteltävistä elokuvista, eikä se ole sisällöltään verrattavissa esimerkiksi Cannibal holocaustiin. Koska elokuva julkaistiin jo 1971, se on luultavasti vahva syy sille miksi siitä tuli niin kohuttu. Elokuvan väkivalta ja sisältö oli varmasti ennen näkemätöntä yli 50-vuotta sitten, mutta ei enää nykypäivänä. A Clockwork orange on siitä huolimatta mielestäni hyvä ja ajatuksia herättävä elokuva, ja se on suosikkini tämän postauksen elokuvista. A Clockwork orange perustuu kirjaan, joka on kuulemma sisällöltään häiritsevämpi kuin elokuva. 

    Clockwork Orange – Kellopeliappelsiini (1971) – IMDb 

    Requiem for a dream 

    Requiem for a dream on vuonna 2000 julkaistu Darren Aronofskyn ohjaama yhdysvaltalainen elokuva, ja se on A Clockwork orangen kanssa tunnetuin tämän postauksen elokuvista. Se on myöskin mielestäni erittäin hyvä elokuva. Requiem for a dream kertoo neljästä päähenkilöstä, jotka ovat koukussa huumeisiin. Elokuva näyttää hyvin huumeiden vaikutukset, ja kuinka päähenkilöiden elämä menee pilalle huumeiden takia. Elokuva ei sisällä melkein lainkaan väkivaltaa, mutta sen masentava ja rankka aihe, ja erittäin voimakas tunnelma ovat tarpeeksi saamaan monet henkilöt pitämään sitä yhtenä maailman häiritsevimmistä elokuvista. Jotkut pitävät Requiem for a dreamia maailman masentavimpana ja rankimpana elokuvana. Requiem for a dream perustuu myöskin kirjaan. 

    Unelmien sielunmessu (2000) – IMDb 

    Eraserhead 

    Eraserhead on vuonna 1977 julkaistu David Lynchin ohjaama yhdysvaltalainen elokuva. Eraserhead on myöskin Lynchin ensimmäinen elokuva, ja ehkä hänen oudoin. Elokuva on minun ja joidenkin katsojien mielestä äärimmäisen häiritsevä, mutta ihan eri tavalla kuin muut postauksen elokuvat. Elokuva kertoo miehestä, joka tykkää tuijottaa patteria ja menee tämän kautta toiseen maailmaan. Tässä toisessa maailmassa hän näkee muun muassa omituisen näköisen naisen laulavan ja tallovan napanuoria. Päähenkilö saa myöskin jonkun avaruusolio vauvan tyttöystävänsä kanssa, ja elokuvassa tapahtuu kaikenlaista muutakin erittäin outoa. Elokuvassa on minusta hyvin häiritsevä äänimaailma, ja elokuva on myös aika synkkä. On vaikea selittää miksi, mutta Eraserhead on mielestäni yksi häiritsevimpiä elokuvia mitä olen ikinä katsonut, ja jollain tavalla jopa häiriintynein. Tämä elokuva on jakanut paljon mielipiteitä. Osa löytää sen häiritsevänä, osa ei. Ja osa löytää sen mielenkiintoisena, ja osa pitää sitä erittäin tylsänä. 

    Eraserhead (1977) – IMDb 

    Begotten 

    Begotten on vuonna 1989 julkaistu yhdysvaltalainen elokuva. Se on ehkä maailman oudoin elokuva. Ja ehkä oudoin elokuva, jonka olen nähnyt. Ehkä jopa oudompi kuin Eraserhead. Begottenissa ei ole juonta, dialogia, henkilöhahmoja tai monia elokuville tyypillisiä asioita. Elokuva on kirjaimellisesti mustaa- ja valkoista sotkua, mutta ilman harmaan sävyjä. Mistään ruudulla tapahtuvasta ei meinaa saada selvää. Alussa joku tyyppi tappaa itsensä, ja tämä henkilö on lopputekstien mukaan Jumala. Muuten elokuva sisältää äärimmäistä väkivaltaa ja jotain muuta, mutta tästäkään ei saa mitään selvää. Ääninä kuuluu muun muassa linnun laulua. Jotkut pitävät Begottenia äärimmäisen häiritsevänä elokuvana, mutta minä en löytänyt sitä häiritsevänä, pelkästään erittäin outona. 

    Begotten (1989) – IMDb 

    Nekromantik 

    Nekromantik on vuonna 1988 julkaistu saksalainen elokuva. Elokuva on äärimmäisen sairas, ja sairaampi kuin aiemmin postauksessa käsitellyt elokuvat. Elokuva kertoo nekrofilisestä pariskunnasta. Eräänä päivänä mies tuo kotiinsa mädäntyneen ruumiin, mutta nainen jättää hänet pian tämän jälkeen, ja karkaa ruumis mukanaan. Elokuva sisältää nekrofilistä sisältöä, paljon väkivaltaa, ja eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Elokuvassa näytetään muun muassa, kun aito kani tapetaan. Elokuvan lopussa päähenkilö tappaa itsensä, samalla kuin masturboi. Kaiken tämän sairauden lisäksi elokuva yrittää olla taiteellinen, ja siinä on hyvin häiritsevä musiikki. 

    Nekromantik (1988) – IMDb 

    Dead alive 

    Dead alive, joka tunnetaan myös nimellä Braindead on vuonna 1992 julkaistu Peter Jacksonin ohjaama yhdysvaltalainen elokuva. Dead alive on siis samalta ohjaajalta kuin Taru sormusten herrasta trilogia, mikä saattaa tulla monille yllätyksenä. Dead alive on kauhukomedia ja zombielokuva, ja se on ainut tässä postauksessa käsiteltävä puhdas komediaelokuva. Dead alive on ehkä maailman gorisin ja väkivaltaisin elokuva. Yhdessä elokuvan kohtauksista käytettiin melkein 300 litraa tekoverta. Elokuvan huumori on ihan sairasta. Elokuvassa eräs mies syö vahingossa korvan, zombit harrastavat seksiä ja saavat vauvan, joku elävä suolizombi hyökkää päähenkilön kimppuun, pappi hakkaa zombeja Jumalan nimeen ja kaikenlaista. Elokuva on järjettömän voimakasta väkivaltaa lukuun ottamatta tunnelmaltaan aika kevyttä katsottavaa, ja tuntuu muuten kuin K12 elokuvalta mielestäni. Dead alive ei välttämättä ole yhtä pahamaineinen kuin muut postauksessa käsiteltävät elokuvat, mutta se saattaa olla maailman gorisin elokuva ja on hyvin oksettavaa katsottavaa tolkuttoman gorensa vuoksi. Se on myöskin ensimmäinen K18 elokuva, jonka katsoin ja ensi kosketukseni häiritseviin elokuviin. Katsoin Dead aliven ollessani 13-vuotias ja sitten aloin katsomaan muita K18 elokuvia. 

    Aivokuollut (1992) – IMDb 

    The Poughkeepsie tapes 

    The Poughkeepsie tapes on vuonna 2007 julkaistu yhdysvaltalainen elokuva. Elokuva on tehty dokumentaatio tyylisesti, ja vaikuttaa niin todentuntuiselle ja aidolle, että jotkut ovat luulleet sitä oikeaksi dokumentiksi. Elokuva käsittelee fiktiivistä sarjamurhaajaa Edward Carveria ja hänen tekemiään rikoksia ja kuvaamaansa videomateriaalia. Olen nähnyt lukemattomia sarjamurhaajia elokuvissa ja tv-sarjoista, mutta Edward Carver on mielestäni kaikista moraalisesti pahin fiktiivinen sarjamurhaaja, joka on tullut vastaan. Hän tekee elokuvassa sanoin kuvaamattomia asioita, ja hänen rikoksistaan saisi pitkän listan. Hän muun muassa ajaa yhden uhrin itsemurhaan kidutettuaan häntä 7-vuotta ja rikkoen hänen persoonallisuutensa täysin. Elokuva ei näytä hirveän graafista materiaalia, mutta Edward Carverin teot itsessään ja se miten todentuntuinen elokuva on, tekee elokuvasta erittäin häiriintyneen mielestäni, ja se on mielestäni yksi häiriintyneimpiä tässä postauksessa käsiteltäviä elokuvia. Elokuvan lopussa haastatellaan Carverin uhria joka on päässyt vapaaksi, ja jota Carver on kiduttanut 7-vuotta, ja se on mielestäni erittäin kammottava kohtaus. Carverin uhri on niin henkisesti rikki kaiken kokemansa kidutuksen jälkeen ja hänen näyttelijänsä on vetänyt niin hyvän roolisuorituksen, että tämä kohtaus karmii minua. 

    The Poughkeepsie Tapes (2007) – IMDb 

    Guinea pig 

    Guinea pig on japanilainen hyvin sairas ja väkivaltainen 1980-luvulla tehty elokuvasarja, joista etenkin 2 ensimmäistä osaa ovat sairaita. Ensimmäisessä osassa Guinea pig: Devil’s experimentissä joukko miehiä kiduttaa naisen hengiltä, usean päivän kidutuksen jälkeen. Elokuva on kuvattu käsikameralla ja se näyttää kuin aidolta snuff-elokuvalta, vaikka se onkin feikki. Elokuvassa on 0% juonta. Sarjan pahamaineisin osa, joka on sarjan toinen osa Guinea pig: Flower of flesh and blood kertoo samuraista, joka kidnappaa naisen, ja sitten paloittelee hänet, kaivaa hänen vatsansa auki ja tappaa hänet. Ja sitten koristelee talonsa hänen ruumiinosilla. Elokuva näyttää kaiken suoraan, ja koska se tehtiin 80-luvulla, se näytti aikaisekseen niin aidolta, että Charlie Sheen luuli sitä oikeaksi snuff-elokuvaksi ja otti yhteyttä FBI:hin. Elokuvan ohjaaja joutui todistamaan oikeudessa, että elokuvassa murhattua naista ei murhattu oikeasti. Tämäkin osa on kuvattu found footage tyylisesti. Guinea pig sarja sai monia muitakin jatko-osia tämän jälkeen, ja myöhemmin tehtiin sarja American Guinea pig, mutta ilmeisesti 2 ensimmäistä japanilaisen sarjan osaa ovat olleet häiritsivimmät Guinea pig elokuvat. Sarjamurhaaja Tsutomu Miyazaki sai inspiraatiota Flower of flesh and bloodista, ja kopioi tässä leffasta tapahtuneen murhan oikeassa elämässä. Myöhemmin elokuville Japanissa kiellettiin antamasta nimeä Guinea pig, sarjaan liittyvien rikosten jälkeen. 

    Guinea Pig: Ginî piggu – Akuma no jikken (Video 1985) – IMDb 

    Ginî piggu 2: Chiniku no hana (Video 1985) – IMDb 

    Human centipede 

    Human centipede on hollantilainen 2000- ja 2010-luvulla tehty erittäin sairas ja wtf elokuvasarja. Ensimmäisessä Human centipede elokuvassa hullu tohtori tekee ihmistuhatjalkaisen kiinnittämällä 3 ihmistä toisiinsa siten, että hän ompelee heidän suut kiinni toistensa peräreikiin. Ihmistuhatjalkaisen toinen ja kolmas ihminen saavat täten ravinnon edellä olijoiden ulosteesta. Niin sairas kuin tämä ensimmäinen osa onkin, toinen osa on vielä sairaampi. Elokuvassa Human centipede 2: Full sequence antisosiaalinen mies saa inspiraatiota ensimmäisestä Human centipede elokuvasta, ja päättää tehdä ihmistuhatjalkaisen 12 ihmisestä. Toinen osa sisältää myös paljon väkivaltaa kuten hampaiden repimistä irti ja paljon muuta. Elokuvan sairas mies myös raiskaa ihmistuhatjalkaisen. Toinen osa on erittäin graafista ja sairasta katsottavaa. Sitten tehtiin vielä kolmas osa Human centipede 3: Final sequence, joka tosin ei yllä pahamaineisuudessa ja graafisuudessaan tokan osan tasolle. Näillä elokuvilla ei ole mitään pointtia takana ja ne ovat tehty vain shookeeramaan ihmisiä. Human centipedien ohjaaja Tom Six yrittää parhaillaan julkaista The Onania club nimistä elokuvaa, joka on mahdollisesti vieläkin häiriintyneempi, ja jopa niinkin häiriintynyt ettei kukaan suostu olemaan elokuvan tuottaja. 

    The Human Centipede (First Sequence) (2009) – IMDb 

    The Human Centipede II (Full Sequence) (2011) – IMDb 

    The Human Centipede III (Final Sequence) (2015) – IMDb 

    A Serbian film 

    A Serbian film on vuonna 2010 julkaistu serbialainen elokuva, ja se on mahdollisesti kaikista tämän postauksen elokuvista pahamaineisin. Monet kutsuvat sitä maailman häiritsevimmäksi ja sairaimmaksi elokuvaksi. Sitä pidetään niin kauheana, että monet sanovat Human centipedien olevan lasten leikkiä siihen verrattuna. Mielestäni tämä on lievästi liioittelua, mutta elokuva on silti todellakin äärimmäisen sairas ja häiriintynyt. Elokuva kertoo Milos nimisestä miehestä, joka on pornotähti ja ryhtyy uuteen projektiin, mutta tämän projektin ohjaaja Vukmir on sairastakin sairaampi sekopää. Päähenkilö joutuu Vukmirin toimesta huumatuksi ja häntä manipuloidaan tekemään äärimmäisen sairaita asioita. A Serbian film sisältää nekrofiliaa, pedofiliaa, raiskaamista, insestiä ja paljon gorea. Ja välillä useampaa näistä saman aikaisesti. Jo pelkkä A Serbian filmin leikattu versio näyttää näitä asioita ruudulla, mutta leikkaamaton versio sisältää vieläkin graafisempaa materiaalia. A Serbian filmin leikkaamaton versio on mielestäni yksi häiritsevimpiä elokuvia mitä olen nähnyt, mutta ei ihan se kaikista häiriintynein silti. Siitä huolimatta tässä elokuvassa on juoni, melko kiinnostavat henkilöhahmot, hyvä musiikki ja se on hyvin tehty. Elokuva on muuten mielestäni jopa ihan hyvä, ja parempi kuin moni muu tässä postauksessa käsiteltävä elokuva. Se on vain liian sairas. Kaiken tämän sairauden lisäksi, elokuva on myös henkisesti kivuliasta ja rankkaa katsottavaa. En ole varma onko tässä elokuvassa jokin pointti takana. Ohjaajan mukaan on, mutta enemmistö uskoo että tämä elokuva on tehty vain shokkiarvon takia. Elokuvan pahis Vukmir on ehkä sairain ja kieroutunein pahis, jonka olen koskaan nähnyt missään elokuvassa tai tv-sarjassa. 

    Srpski film (2010) – IMDb 

    Saló 

    Saló, or The 120 Days of Sodom on italialainen vuonna 1975 julkaistu elokuva, joka tunnetaan Suomessa nimellä Sodoman 120 päivää. Salóa on usein verrattu A Serbian filmiin, ja se kumpi näistä elokuvista on sairaampi ja häiriintyneempi on jakanut mielipiteitä. Omasta mielestäni Saló on varmaan häiriintynein elokuva minkä olen ikinä katsonut. Saló kertoo fasisteista ja heidän alaisistaan, jotka kaappaavat joukon teini-ikäisiä vangeikseen. Tämän jälkeen he tekevät heistä seksiorjia, ja nöyryyttävät ja kiduttavat heitä erilaisin tavoin. He esimerkiksi pakottavat heidät olemaan alasti ja syömään ulostetta. Lopussa fasistit saavat nautintonsa huipun, kun he kiduttavat uhrinsa hengiltä. Saló on alusta loppuun vastenmielistä ja toivotonta katsottavaa, ja elokuvan tunnelma on niin voimakas ja todentuntuinen, että tuntuu melkein kuin seuraisi asioita paikan päällä. Elokuvan lopun väkivalta on mielestäni koko elokuva historian häiritsevin kohtaus. Elokuvan fasistit ovat täysin moraalittomia ja sairaita miehiä. Osa heidän uhreistaan ovat heidän omia tyttäriään. Saló antaa ehkä paremman kuvauksen ihmismielen pahuudesta kuin yksikään toinen elokuva. Elokuvan ohjaaja Pier Paolo Pasolini yritti tällä elokuvalla aloittaa jotakin elokuvien kuoleman trilogiaa, ja Salón oli tarkoitus olla kuoleman trilogian ensimmäinen osa. Tätä ennen Pasolini oli tehnyt jonkun elämän elokuvatrilogian, jotka olivat ihan erilaisia elokuvia kuin Saló. Saló jäi kuoleman trilogian ainoaksi osaksi, sillä ohjaaja Pasolini murhattiin, ennen kuin tämä elokuva oltiin julkaistu. Myös suurimman osan elämä elokuvan uhrien näyttelijöistä meni huonosti elokuvan jälkeen, ja osa heistä jopa menehtyi nuorena tai tappoi itsensä. Mutta niin sairas kuin elokuva onkin, se on lasten leikkiä verrattuna kirjaan, johon elokuva perustuu. Saló, or The 120 Days of Sodom perustuu maailman sairaimpana pidettyyn 1700-luvulla kirjoitettuun kirjaan Sodoman 120 päivää. Kirjan sisältö on täysin käsittämätöntä ja sairastakin sairaampaa. Kirjan kirjoitti seksuaalirikollinen ja filosofi Marquis De Sade, ja sana sadismi on nimetty kirjailijan sukunimen “Sade” mukaan. Tämäkin kertoo jotain siitä, kuinka sadistinen kirja ja sen kirjoittaja on ollut. 

    Sodoman 120 päivää (1975) – IMDb 

    Terrifier 

    Terrifier on uusi yhdysvalainen 2010-luvulla ja 2020-luvulla tehty kauhuelokuvasarja. Terrifier seuraa erilaisten ihmisten elämää, jotka päätyvät teurastettavaksi Art the Clownin toimesta. Art the Clown on varmaan sadistisin hahmo, jonka olen ikinä nähnyt ruudulla, ja monet ovat sitä mieltä, että hän saa Pennywisen näyttämään kivalta pelleltä. Terrifier sarjan elokuvat ovat erittäin väkivaltaisia, ja ehkä yksiä väkivaltaisimmista elokuvista mitä olen nähnyt. Terrifier, sai myöhemmin jatko-osat Terrifier 2 ja Terrifier 3, jotka olivat ekaa osaa raaempia. Jo sarjan ensimmäisessä osassa Art the Clown sahaa naisen kahtia. Ja toinen ja kolmas osa menevät sisällössä vieläkin pidemmälle. Terrifier 2 sai myös katsojia pyörtymään elokuva teattereissa. Terrifier 4 on myös tulossa pian elokuvateattereihin, ja se tulee kuulemma olemaan edeltäjiensä raaempi. On mielenkiintoista nähdä, minkälainen kohu siitä syntyy. 

    Terrifier (2016) – IMDb 

    Terrifier 2 (2022) – IMDb 

    Terrifier 3 (2024) – IMDb 

    The House that Jack built 

    The House that Jack built on vuonna 2018 julkaistu Lars Von Trierin ohjaama tanskalainen elokuva. Elokuva on siis samalta ohjaajalta kuin aiemmin postauksessa mainittu Antichrist, ja The House that Jack built on Trierin uusin elokuva. Elokuva seuraa sarjamurhaaja Jackin elämää, ja hänen tekemiä raakoja murhia. Elokuva on mielestäni erittäin häiritsevä. Elokuvassa Jack muun muassa ampuu pieniä lapsia ja aseella ja pakottaa sitten heidän äitinsä viettämään kanssaan piknikkiä hänen kuolleiden lasten luona. Jack myös näkee murhansa taiteena ja rakentaa talon tappamistaan uhreista. 

    The House That Jack Built (2018) – IMDb 

    Threads 

    Threads on vuonna 1984 julkaistu brittiläinen tv-elokuva. Threads käsittelee ydinsotaa ja näyttää realistisesti ydinsodan seuraukset. Noin puolessa välissä elokuvaa ydinpommi pudotetaan Englantiin, ja toinen puolisko näyttää mitkä ovat tämän tuho ja seuraukset. Elokuva on äärimmäisen masentava ja synkkä, ja mielestäni erittäin häiriintynyt myöskin. Threads ei sisällä paljoa väkivaltaa, mutta näin raskaan aiheensa ja hyvän toteutuksensa takia se on varmaan yksi henkisesti rankimpia elokuvia mitä on ikinä tehty. Threadsissa on hyvin voimakas tunnelma, ja se tuntuu hyvin todentuntuiselle. Jotkut ovat kutsuneet sitä pelottavimmaksi elokuvaksi mitä ollaan tehty. 

    Kun maailma loppuu (TV Movie 1984) – IMDb 

    Come and see 

    Come and see on vuonna 1985 julkaistu venäläinen elokuva. Elokuva on mahdollisesti henkisesti rankin sotaelokuva, tai jopa rankin kaikista elokuvista mitä on ikinä tehty. Elokuva näyttää realistisen kuvan sodan kauheudesta ja se on äärimmäisen kauheaa ja häiritsevää katsottavaa. Elokuvassa muun muassa natsit polttavat naisia ja lapsia elävältä kauhean huudon keskellä ja naureskelevat samalla. Jopa Schindlerin listaa on sanottu kevyeksi katsottavaksi tähän elokuvaan verrattuna, ja olen tässä asiassa samaa mieltä. Come and see on mielestäni henkisesti rankin elokuva mitä olen nähnyt. Ja siitä huolimatta vaikkei siinä paljoa väkivaltaa näytetäkään, se on myös mielestäni yksi häiriintyneimmistä tässä postauksessa käsiteltävistä elokuvista. Come and seeta pidetään kuitenkin myös yleisesti hyvänä elokuvana tai jopa mestariteoksena, sillä se on hyvin sodanvastainen elokuva, todella hyvin näytelty, ja antaa karun kuvauksen todellisuudesta. Come and see löytyy IMDb:n top 100 parhaan elokuvan joukosta, ja se on Letterboxdin mukaan jopa yksi maailman parhaita elokuvia. Come and see on sekä IMDb:n että Letterboxdin mukaan paras tässä postauksessa käsiteltävistä elokuvista. 

    Tule ja katso (1985) – IMDb 

    Where the dead go to die 

    Where the dead go to die on vuonna 2012 julkaistu yhdysvaltalainen elokuva. Where the dead go to die on tämän postauksen ainut animaatioelokuva, ja sitä pidetään maailman häiritsivimpänä animaatioelokuvana. Elokuva on sekavaa ja sairasta saatananpalvonta materiaalia alusta loppuun, ja se on myös erittäin väkivaltainen. Elokuvan tunnelma on erittäin outo ja häiritsevä, ja ilmeisesti elokuvan ohjaaja on ollut huumeissa elokuvaa tehdessä. Elokuva on mielestäni kuin joku creepypasta urbaanilegenda, paitsi että se on oikeasti tehty, ja koko elokuva on erittäin suuri WTF. Koska kyseessä on animaatioelokuva, se ei todellakaan pidättele siinä mitä ruudulla näytetään. 

    Where the Dead Go to Die (2012) – IMDb 

    August underground 

    Loppupuolella tätä postausta mennään ehkä kaikista häiriintyneimpiin ja sairaimpiin tapauksiin. Nämä leffat eivät ole yhtä tunnettuja kuin aiemmat, mutta ne jotka ovat nähneet nämä loppupäässä olevat, pitävät näitä elokuvia ehkä A Serbian filmiäkin sairaampina. August underground on äärimmäisen häiriintynyt ja sairas yhdysvaltalainen 2000-luvulla tehty elokuvasarja. Ja sarjan toinen osa August underground’s mordum on sarjan häiriintynein osa. Nämä elokuvat sisältävät paljon gorea, kidutusta, perversioita ja seksuaalista väkivaltaa. Nämä elokuvat näyttävät kuin aidoilta snuff-elokuvilta, ja ne on tarkoituksella tehty huonon näköiseksi, että ne näyttäisivät mahdollisimman aidoilta. Nämä elokuvat ovat yhtä sairaita kuin Guinea pig elokuvat tai vieläkin sairaampia. Näissä elokuvissa ei ole mitään juonta, ja ne sisältävät vain sarjamurhaajia kiduttamassa ja tappamassa uhrejaan samalla kun he filmaavat heitä. Mordumia katsoessa tuntui kuin katsoisi aitoa snuff-elokuvaa ja kuin se ei olisi edes ihmisen tekemä elokuva, vaan jonkun demonin tekemä. Se mitä näissä elokuvissa ja etenkin Mordumissa täytyy arvostaa on se, että ne ovat onnistuneet siinä mihin ovat pyrkineet. Nämä elokuvat ovat hyvin todentuntuisia ja sairaita, niin kuin ne pyrkivätkin olemaan. Ja sentään kaikki näissä on fiktiota. Nämä elokuvat kannattaa katsoa, jos etsit maailman sairaimpia elokuvia. Muuten ei todellakaan. 

    August Underground (Video 2001) – IMDb 

    August Underground’s Mordum (2003) – IMDb 

    August Underground’s Penance (Video 2007) – IMDb 

    Vomit gore 

    Vomit gore on ehkä vielä August undergroundiakin sairaampi ja aivottomampi kanadalainen elokuvasarja. Ja elokuvan ohjaaja on vaihtanut nimensä Lucifer Valentineksi. Kun elokuvan on ohjannut henkilö nimeltä Lucifer, se ei tiedä hyvää. Nämä elokuvat sisältävät paljon oksentamista, gorea, seksuaalista väkivaltaa ja saatananpalvontaan liittyvää sisältöä. Näiden elokuvien sisältö on ehkä kaikista tämän postauksen elokuvista sairainta ja graafisinta. Elokuvat ohjannut Lucifer Valentine on seksuaalirikollinen, joka on hyväksikäyttänyt oikeasti elokuvien näyttelijöitä, ja myöskin ilmeisesti ajanut siskonsa itsemurhaan. Tästä sain tietää myöhemmin näiden elokuvien katsomisen jälkeen. Nämä elokuvat ovat ehkä maailman sairaimmat ja sisällöltään graafisimmat elokuvat mitä on tehty, mutta koska niissä ei ole mitään juonta tai pointtia, ne ovat myöskin helvetin typeriä, ja en siksi pidä niitä maailman häiritsevimpinä elokuvina, mutta sairaimpina ehkä kylläkin. Nämä Vomit gore elokuvat ovat myös mielestäni huonoimmat tämän postauksen elokuvista. Ainut asia, jossa ne ovat onnistuneet on shokkiarvo, Muuten ne ovat niin 0/10 elokuvia kuin on mahdollista. Youtubettaja Reckless Ben on tehnyt mielenkiintoisen videon, jossa hän paljastaa Lucifer Valentinen henkilöllisyyden, ja yrittää saada hänet oikeuden eteen. 

    I caught Hollywood’s most evil movie director 

    Melancholie der engel 

    Melancholie der engel on vuonna 2009 julkaistu saksalainen elokuva, ja sen on ohjannut Marian Dora, joka on ohjannut paljon muitakin äärimmäisen sairaita ja häiriintyneitä elokuvia. Melancholie der engel on Marian Doran elokuvista varmaan kuitenkin se kohutuin, ja sitä on verrattu A Serbian filmiin. Osa pitää tätä elokuvaa A Serbian filmiä pahempana ja maailman pahimpana elokuvana, ja osa on sitä mieltä että se on vain paska elokuva, ja ei niin paha kun sanotaan. Kohutuin asia tässä elokuvassa on aidot eläintapot. Kissalta leikataan elokuvassa pää irti, ja ilmeisesti kyseessä oli aito kissa. Elokuva on myös muuten sisällöltään äärimmäisen sairas. Siinä on paljon gorea, paskaa, saatananpalvonta materiaalia ja kaikkea muuta sairasta. Elokuvassa näytetään myös video aidosta abortista, joka on täysin järjetöntä myöskin. Elokuvan taustaan liittyy myöskin paljon karmivia asioita. Ohjaaja Marian Dora oli manipuloinut ja väitetysti huumannut näyttelijöitä suorittamaan haluamiaan kohtauksia, ja eräs näyttelijä viilsi itseään oikeasti tässä elokuvassa. Osa elokuvamateriaalista tuhottiin, koska näyttelijä Carsten Frank halusi välttää rikossyytteet, ja tuhotun materiaalin huhutaan sisältäneen aitoa nekrofiliaa. Tämän kaiken lisäksi elokuvassa on hyvin häiriintynyt ja todentuntuinen tunnelma. Ja minusta tuntuu kuin tässä elokuvassa olisi jotakin puhdasta pahuutta, ja kuin se ei olisi edes ihmisen tekemä tekele. Melancholie der engel on sisällöltään erittäin sairas ja häiritsevä, ja siinä ei luultavasti ole mitään pointtia takana. Monet pitävät sitä tekotaiteellisena roskana, ja sitä se varmaan onkin. Mutta elokuvan taustaan liittyvät laittomuudet tekevät tästä mielestäni astetta karmivamman ja häiriintyneemmän tekeleen. Mielestäni Melancholie der engel on yksi häiritsevimpiä elokuvia mitä olen katsonut, ja hyvin lähellä että olisi jopa se kaikista häiriintynein. 

    Melancholie der Engel (2009) – IMDb 

    Debris documentar 

    Debris documentar on vuonna 2012 julkaistu saksalainen elokuva, jonka on myöskin ohjannut Marian Dora. Debris documentaria on verrattu Melancholie der engeliin, ja jotkut pitävät sitä vielä sitäkin häiritsevämpänä. Debris documentar saatiin tehtyä jo 2003, mutta julkaistiin vasta 2012. Ilmeisesti koska se oli niin häiritsevä. Debris documentar ei nimestään huolimatta ole dokumentti, mutta se on kuvattu dokumentaatio tyylisesti. Tämä elokuva seuraa henkisesti sairaan miehen elämää. Tämä mies muun muassa syö omaa paskaansa ja likaansa. Ulosteen syöminen tapahtuu tässä elokuvassa oikeasti. Ja oikeastaan kaikki paitsi lopussa olevat raiskaus ja raaka murhakohtaus ovat aitoja. Tässä elokuvassa on myös hyvin häiritsevä tunnelma ja äänimaailma. Debris documentar on mielestäni yksi tämän postauksen häiritsevimpiä ja graafisimpia elokuvia. Se on mielestäni vastenmielisempi kuin Melancholie der engel,  ja häiritsevyydeltään samaa tasoa kuin se. Jotkut pitävät Debris documentaria maailman häiritsevimpänä elokuvana, ja siitä se ei ainakaan kaukana ole. 

    Debris Documentar (Video 2012) – IMDb 

    Siinä olivat 25 pahamaineista ja häiritsevää elokuvaa. Saatan tehdä aiheesta toisen osan joskus tulevaisuudessa, jossa käsittelen näitä lisää ja myöskin joitain hieman vähemmän tunnettuja tapauksia. 

  • Pahimmat ihmiset

    Pahimmat ihmiset

    Tämä postaus on sisällöltään erittäin häiritsevä ja synkkä, joten jatka lukemista omalla vastuulla. Älä lue, jos olet herkkä tai järkytyt helposti. Käsittelen tässä postauksessa moraalisesti pahimpia ihmisiä, joista olen lukenut. Valitsin käsiteltäväksi 35 äärimmäisen pahaa ihmistä. Maailmassa on lukemattomia hirveitä ja sairaita ihmisiä, joten on myös erittäin paljon kauheita ihmisiä, jotka eivät päätyneet tähän postaukseen. Päätin valita 35 henkilöä, ja tähän postaukseen päätyivät vain ne ihan pahimmista pahimmat. En myöskään usko, että moraali asioissa uhrien määrä on ainut merkitsevä asia. Myös motiivi, julmuus ja muut asiat merkitsevät. Jos pahuus määriteltäisiin vain uhrien määrän mukaan, silloin Mao Zedong olisi maailman pahin ihminen. Siitä huolimatta Hitleriä pidetään usein pahimpana ihmisenä, joten uhrien määrä ei ole ainut tapa määritellä jonkun pahuus. Laitoin tähän listalle paljon eri tyyppisiä ihmisiä. Listalta löytyy diktaattorien lisäksi, sarjamurhaajia, raiskaajia, pedofiilejä, natseja, kulttijohtajia ja sotarikollisia. Kouluampujat jätin listalta pois, koska heidän tekojen taustalla on monesti ollut näkyvyyden saaminen. Yritän pysyä postauksessa enimmäkseen objektiivisena, ja välttää vertailemasta paljoa näiden kauheiden ihmisten tekoja. Tulen kuvailemaan näiden ihmisten tekoja aika tarkasti, jotta asiat eivät jää epäselviksi, mutta jotkut sairaat yksityiskohdat jätän mainitsematta. Käsittelen postauksessa olijoita aakkosjärjestyksessä. Nyt aiheen pariin.

    Adolf Hitler 

    Postauksen tunnetuin henkilö Adolf Hitler tulee sattumalta aakkosissa ensimmäisenä. Luultavasti kaikki postauksen lukijat tietävät kuka Hitler on. Hitler on Itävallassa syntynyt mies, joka aloitti toisen maailmansodan, jonka takia miljoonia kuoli ja Holokausti tapahtui. Hitlerin aikaan saama toinen maailmansota ja holokausti ovat ehkä historian suurimmat julmuudet. Ja syy miksi tämä tapahtui on vain koska Hitler oli rasisti ja uskoi tämän parantavan arjalaista rotua ja ihmisten geenejä. Hänellä oli myös jotakin juutalaisia vastaan. Ehkä koska hänen äitiään hoitava juutalainen lääkäri epäonnistui pelastamaan hänet. Ehkä koska juutalainen tyttö torjui hänet. Tai koska juutalainen ei päästänyt Hitleriä taidekouluun. Järjetöntä on myös se, että Hitler syytti Saksaa aloittamansa sodan häviämisestä, ja halusi koko Saksan kuolevan, jos he häviäisivät sodan, jonka Hitler oli itse aloittanut ja jota hän oli johtanut huonosti. Hitleristä löytyy luettavaksi näiden juttujen lisäksi vielä paljon muitakin vähemmän tunnettuja, mutta sairaita asioita. Näistä hirveyksistä huolimatta Hitler oli vegaani, rakasti eläimiä ja vastusti päihteitä. Nämä ovat joitakin Hitlerin inhimillisiä puolia, mutta koska hänen pahat tekonsa olivat niin pahoja, nämä hyvät puolet jäävät hyvin merkityksettömiksi niihin verrattuna. Olen nähnyt elokuvat Downfall ja Look who’s back, joissa Hitler esiintyy. Downfall kertoo Hitlerin viimeisistä päivistä, ja Look who’s back näyttää hyvin, miten Hitler oli niin karismaattinen ja manipuloiva, että sai puheillaan käännettyä muiden mielipiteitä. 

    Adolf Hitler – Wikipedia 

    Adolfo Constanzo 

    Adolfo Constanzo oli erikoinen ja kauhea kuubalainen kulttijohtaja. Ja hänen taustallaan on erikoinen tarina. Hänen äitinsä oli noita, ja hän sekoitti Constanzon pään omituisella, saatananpalvontaa sisältävällä kasvatuksella. Ja myöhemmin aikuisena Constanzosta tuli kulttijohtaja. Hänen kulttinsa Los Narcosatánicos sisälsi paljon julmuuksia, huumeita ja ihmisten ja eläinten tappamista uhrauksina. Constanzon tekemät murhat olivat hyvin raakoja. Hänen kultillaan oli kidutuskammio ja joitain kultin uhreja kidutettiin kuoliaaksi. Joidenkin hänen uhrien irtonaisia sormia, varpaita, aivoja ja selkärankoja löytyi irrallaan murhien jälkeen. Constanzon äiti aivopesi Constanzon hulluksi, joten on mahdollista, ettei Constanzolla ollut enää mitään inhimillisyyttä johtaessaan kulttia. 

    Adolfo Constanzo – Wikipedia 

    Albert Fish 

    Olen lukenut monista sairaista ja pahoista sarjamurhaajista, mutta yhdysvaltalainen Albert Fish saattaa olla se pahin sarjamurhaaja kaikista. Hän eroaa monin tavoin monista muista sarjamurhaajista, eikä hän kuulosta inhimilliseltä ollenkaan. Albertia hyväksikäytettiin lapsena, mutta jo ollessaan pieni lapsi, Albert Fish nautti siitä. Hän oli jo lapsena sairas päästään, ja alkoi ennen teini-ikää syömään ulostettaan. Tultuaan aikuiseksi hänestä tuli kannibaali ja hän tappoi pieniä lapsia järjettömän julmilla tavoilla. Tämän lisäksi Albert Fish nautti itsensä satuttamiseta. Hän tunki muun muassa paljon piikkejä penikseensä. Albert Fish jäi lopulta kiinni, kirjoitettuaan tunnustuskirjeen, jossa hän kertoi yksityiskohtaisesti kuinka oli syönyt erään perheen tyttären. Albert Fish kirjoitti myöhemmin vielä toisen erittäin hirveän kirjeen, jonka hän antoi lakimiehelleen, mutta lakimies poltti sen, koska se oli niin hirveä. Minua karmii kuinka hirveä se toinen kirje mahtoi olla, kun Fishin tunnustuskirje kuitenkin julkaistiin, mutta tätä toista kirjettä ei. Kun Albert Fish teloitettiin, hän oli innoissaan siitä eikä pelännyt lainkaan. Hän sanoi “Tästä tulee mielenkiintoista. Ainut asia mitä en ole vielä kokeillut.” Albert Fishin uhrien tarkkaa lukumäärää ei tiedettä, mutta hän tappoi ainakin 3 lasta, ja Albert on itse sanonut, että hänellä olisi lapsi jokaisessa USA:n osavaltiossa. Albert Fish on mielestäni yksi tämän postauksen pahimpia ihmisiä, ja hän on myös pelottavin ihminen josta olen lukenut. 

    Albert Fish – Wikipedia 

    Carl Panzram 

    Carl Panzram oli yhdysvaltalainen sarjamurhaaja, mutta hän eroaa monista muista sarjamurhaajista uskomattomalla ihmis vihallaan, ja tämä on tehnyt hänestä mieleenpainuvan. Panzramilla oli todella julma lapsuus. Jo ihan pienenä hän koki väkivaltaa perheensä sisällä, ja hänen piti tehdä paljon töitä. Teini-ikäisenä hän joutui pahoinpidellyksi ja raiskatuksi useamman kerran, ja kukaan ei koskaan tukenut häntä. Panzram alkoi tekemään rikoksia jo 9-vuotiaana, ja hän vietti paljon aikaa vankilassa nuorena. Omien sanojensa mukaan hän menetti siellä kokemiensa julmuuksien jälkeen kaiken inhimillisyytensä ja alkoi vihaavaan ihmisiä. Tappamisen lisäksi Panzram myös raiskasi ja kidutti paljon ihmisiä, mukaan lukien lapsia. Panzram teki näiden lisäksi myös muita rikoksia kuten varkauksia ja tuhopolttoja. Panzram on myös sanonut joitain hyvin häiritseviä asioita, jotka kertovat kuinka paljon hän todella vihaa ihmisiä. Joitain hänen sanomia asioita ovat “I don’t believe in man, God nor Devil. I hate the whole damned human race, including myself. I preyed upon the weak, the harmless and the unsuspecting. 

    This lesson I was taught by others: might makes right.” ja “I am sorry for only two things. These two things are: I am sorry that I have mistreated some few animals in my lifetime, and I am sorry that I am unable to murder the whole damned human race.” ja hänen viimeiset sanat olivat “Hurry up, you Hoosier bastard, I could kill ten men while you’re fooling around!” 

    Carl Panzram – Wikipedia 

    David Parker Ray 

    David Parker Ray oli yhdysvaltalainen sarjaraiskaaja, jota on vahvasti epäilty myös sarjamurhaajaksi. Häntä kutsutaan myös nimellä “Toy box killer” ja hänestä käytetään lyhennettä Dpr. Dpr on ehkä yksi pahimpia sarjamurhaajia, joista olen lukenut, ja jotkut pitävät häntä sarjamurhaajista pahimpana. Dpr rakensi uhreilleen kidutuskammion, ja tämän jälkeen hän kidutti ja raiskasi kymmeniä naisia ja kutakin usean viikon ajan, kunnes hän joko tappoi heidät tai pyyhki heidän muistinsa huumeilla. Dpr sanoi suosivansa muistin pyyhkimistä, mutta myöskään tappaminen ei ollut hänelle ongelma. Kidutuksen aikana Dpr käytti peiliä, jonka takia uhrit näkivät kauheudet mitä heille tehtiin samalla kun heitä kidutettiin. Toisinaan Dpr:n kaverit tulivat myös raiskaamaan uhreja. Dpr laittoi myös koiransa raiskaamaan uhreja. Dpr:llä oli myös ääninauha, joka antoi uhreille selkeät, mutta armottomat ja sairaat ohjeet ja hän soitti tämän ääninauhan jokaiselle uhrilleen ennen kuin alkoi kiduttamaan ja raiskaamaan heitä. Olen lukenut tämän ääninauhan käsikirjoituksen, ja se on yksi häiritsevimpiä asioita mitä olen koskaan lukenut. Kuitenkaan hänen tekemiä murhia ei koskaan voitu todistaa, joten hänet pidätettiin vain sarjaraiskaamisesta. Minä ja moni muu kuitenkin uskoo hänen olleen myös sarjamurhaaja, ja hänen soittama ääninauha viittaa myös siihen. 

    David Parker Ray – Wikipedia 

    Dean Corll 

    Dean Corll oli yhdysvaltalainen sarjamurhaaja, joka kidutti, raiskasi ja tappoi lapsia ja nuoria miehiä hyvin raaoilla tavoilla. Dean Corll toteutti murhansa kahden rikos kumppanin kanssa, joita hän palkitsi avustamisesta. Corll tappoi yli 28 ihmistä 1970-luvulla ja oli poikkeuksellisen sadistinen jopa toisiin sarjamurhaajiin verrattuna. Kun ottaa huomioon, kuinka sadistinen ja hirveä hän oli, on erikoista että hänestä puhutaan niin vähän. Syy minkä takia Dean Corll on ehkä yksi pahimpia sarjamurhaajia, joista olen lukenut on se, että hän kidutti uhrejaan päivä kausia ja koska hänen uhrinsa olivat vain 13-20 vuotiaita. Kaikki Corllin uhrit olivat miehiä, ja hänen tekemä kidutus sisälsi sukuelimiin kohdistuvaa väkivaltaa. 

    Dean Corll – Wikipedia 

    Genghis Khan 

    Genghis Khan eli Tsingis-kaani on yksi listan tunnetuimpia henkilöitä. Tsingis-kaani oli 1100- ja 1200-luvulla elänyt tunnettu mongolilainen johtaja ja valloittaja. Kaikki eivät kuitenkaan tiedä miten julma hän oli. Tsingis-kaanin arvioidaan tappaneen noin 40-miljoonaa ihmistä, joka on luultavasti toisiksi eniten ihmisiä Mao Zedongin jälkeen. Tämän arvioidaan olevan myös 11% maapallon sen aikaisesta väestöstä. Jotta joku tappaisi nykyaikana prosentuaalisesti yhtä paljon ihmisiä kuin Tsingis-kaani, hänen tulisi tappaa 900 miljoonaa ihmistä. Näin paljon Tsingis-kaani tappoi ihmisiä suhteessa sen aikaiseen maailmaan. On myös arvioitu että noin 0,5% nykyajan ihmisistä olisi Tsingis-kaanin jälkeläisiä, koska Tsingis-kaani harrasti niin paljon seksiä ja raiskasi satoja naisia. Tsingis-kaanin armeijan tekemät julmuudet ovat myös hyvin julmia. He muun muassa keittivät ihmisiä elävältä, ja kaatoivat kiehuvaa vahaa vihollisten korviin ja silmiin. Tsingis-kaani tappoi myös oman veljensä lapsena, koska heille tuli riitaa metsästyksestä. Kun puhutaan historian pahimmista ihmisistä Tsingis-kaanista ollaan montaa mieltä. Jotkut pitävät häntä jopa Hitleriä pahempana isomman kuolonuhrien määrän takia, ja osa on sitä mieltä että Tsingis-kaani eli väkivaltaisemmassa maailmassa, ja että sen ajan maailmassa hänen julmuus ei ollut yhtä epätyypillistä. Mielestäni Tsingis-kaani on yksi pahimpia johtajia, vaikka hän eli eri aikakaudella. Hänen moraalikäsityksensä on mielestäni sairas, ja Tsingis-kaani sanoi kerran “The greatest happiness is to vanquish your enemies, to chase them before you, to rob them of their wealth, to see those dear to them bathed in tears, to clasp to your bosom their wives and daughters.” 

    Genghis Khan – Wikipedia 

    Gilles De Rais 

    Gilles De Rais oli 1400-luvulla elänyt ranskalainen oletettu sarjamurhaaja, ja ensimmäinen tunnettu sarjamurhaaja. De Rais on ainut listan henkilöistä, jonka syyllisyydestä ei olla varmoja. Muut ovat varmoja syyllisiä rikoksiinsa. Mutta jos De Rais oli syyllinen ja jos lukemani jutut ovat totta, De Rais on yksi hirveimpiä ja sairaimpia ihmisiä joista olen lukenut. De Raisin väitetään tappaneen, kiduttaneen ja raiskanneen yli sata lasta. Ja jos lukemani jutut hänestä ovat totta, hän nautti siitä niin paljon, että joskus pyörtyi saamastaan nautinnosta tehdessään näitä asioita. De Raisin väitetään olleen myös nekrofiili ja tehneensä Saatananpalvontaa. De Rais teloitettiin myöhemmin tekemistään rikoksista. Kuitenkaan vielä tänäkään päivänä ei olla varmoja oliko hän oikeasti syyllinen vai lavastettu. 

    Gilles de Rais – Wikipedia 

    Heinrich Himmler 

    Heinrich Himmler oli saksalainen natsi ja SS-komentaja. Himmleriä pidetään yhtenä pahimmista natseista tai jopa pahimmista ihmisistä joita on elänyt. Kun puhutaan ketä muita hirveitä natseja oli kuin Hitler, Himmler tulee usein heti mukaan keskusteluun. Hitlerin takia juutalaisten kansanmurha ja toinen maailmansota tapahtui, mutta Himmler oli se joka sai ideat keskitysleireistä, ja siitä millä tavalla juutalaiset tapettiin. Himmler oli yhtä halukas tappamaan juutalaiset kuin Hitler ja suunnitteli huolella tavan miten miljoonia juutalaisia tapettiin. Himmlerillä on toisiksi isoin vastuu natsien tekemistä rikoksista heti Hitlerin jälkeen. 

    Heinrich Himmler – Wikipedia 

    Hiroshi Miyano 

    Hiroshi Miyano on japanilainen murhaaja, joka murhasi Junko Furutan. Junko Furutan murhaa pidetään yhtenä maailman raaimmista ja järkyttävimmistä murhista. Hiroshin ollessa teini-ikäinen hän kidutti kavereidensa kanssa Junkoa kauheilla tavoilla 44-päivän ajan, ja vain siksi että Junko oli torjunut hänet. Junkoa myös raiskattiin heidän ja muiden ulkopuolisten toimesta satoja kertoja kidutuksen aikana. Tämä tapaus on niin hirveä, etten ole halunnut edes perehtyä siihen enempää. Se saattaa olla kaikista hirvein tapahtunut True crime tapaus. Junkon kidutuksesta tiesi yli 100 ihmistä silloin kun Junko oli vielä hengissä, mutta he vain antoivat sen tapahtua, joka on myöskin yksi hirveä asia tässä tapauksessa. Hiroshi ja hänen kaverinsa välttyivät kuolemantuomiolta, koska he olivat murhan tehdessään teini-ikäisiä. 

    Murder of Junko Furuta – Wikipedia 

    Hong Xiuquan 

    Hong Xiuquan oli 1800-luvulla elänyt kiinalainen johtaja. Ihmeen harva tietää hänestä, kun ottaa huomioon mitä hän teki. Xiuquanin toimesta kuoli 20-30 miljoonaa ihmistä, joten hän tappoi enemmän ihmisiä kuin Hitler. Xiuquanin toimesta alkoi Taipingin kapina, joka on yksi koko historian tuhoisimpia hetkiä. Taipingin kapinassa kuoli yhtä paljon ihmisiä tai enemmän kuin ensimmäisessä maailmansodassa. Xiuquan oli myös erityisen julma, kun puhutaan siitä, miten hän tappoi vihollisensa. Hänen armeijansa muun muassa polttivat vihollisia elävältä ja teurastivat heitä erilaisin tavoin. Kaiken lisäksi Xiuquan väitti olevansa Jeesuksen veli. Taipingin kapinaa on kutsuttu historian verisimmäksi sisällissodaksi. Vaikka Xiuquan onkin huomattavasti vähemmän tunnettu kuin Hitler, Stalin ja moni muu, hän saattaa siltikin olla yksi historian pahimpia johtajia, kun ottaa huomioon, miten paljon ihmisiä hän tappoi. 

    Hong Xiuquan – Wikipedia 

    Ian Watkins 

    Ian Watkins oli entinen walesilainen muusikko, joka jostain käsittämättömästä syystä ryhtyi raiskaamaan lapsia ja tekemään muita hirveyksiä. Koen suurta vihaa Watkinsia kohtaan, enkä voi mitenkään käsittää hänen tekemiään rikoksia. Hänen tekemät rikokset ovat niin hirveitä, etten viitsi niitä edes kuvailla tarkalleen. Ian Watkinsilla oli musiikkiura, paljon naisia, mainetta ja rahaa, ja hän päätti sekaantua lapsiin ja vauvoihin. Watkins yhdisti rikoksiinsa äärimmäisen pedofilian, insestin, eläimiin sekaantumisen ja huumeet. Enempää en viitsi kertoa. Olen lukenut hänen oikeudenkäynnissä saamansa syytteet, ja ne ovat varmaan sairain asia mitä olen ikinä lukenut. Jopa tuomari puhui uudesta turmeltuneisuuden tasosta, kun hän käsitteli Watkinsin tapausta. Watkins kommentoi syytteitään oikeudessa sanomalla “Megalolz”. Watkins kuoli vähän aikaa sitten vankilassa. En käsitä kuinka joku ihminen voi olla yhtä sairas ja paha kuin hän, ja samaan aikaan vaikuttaa rationaaliselta. Watkins ei ollut hullu, ja hänellä oli kaikki mistä normaali ihminen voi haaveilla, joten hänellä ei ollut pienintäkään tekosyytä tehdä tekemiään hirveitä asioita. Watkins ei hirveistä teoista huolimatta tappanut ketään, ja ehkä hän tämän takia sai vain hyvin pitkän vankeustuomion, elinkautisen tai kuolemantuomion sijaan. Siitä huolimatta hän on mielestäni yksi sairaimpia ja hirveimpiä ihmisiä, joista olen lukenut. 

    Ian Watkins – Wikipedia 

    Jim Jones 

    Yhdysvaltalainen Jim Jones oli yksi pahamaineisimpia ja tuhoisimpia kulttijohtajia. Hän oli karismaattinen mies, joka sai koottua ympärilleen yli 900 henkilön Peoples temple nimisen kultin. Hän manipuloi kulttilaisiaan, ja alkoi tekemään erilaisia rikoksia. Häntä muun muassa syytettiin kulttilaistensa pahoinpitelystä, kiristyksestä ja surmaamisesta. Kun Jones oli jäämässä kiinni teoistaan, hän määräsi kulttilaistensa juomaan tappavaa myrkkyä, ja ampui itsensä. Jones aiheutti täten yli 900 hengen joukkoitsemurhan, ja yli 300 joukkoitsemurhan tehneistä oli lapsia. Jones vaikuttaa yhdeltä niistä harvoista ihmisistä, jotka ovat läpeensä pahoja. En muista kuulleeni hänellä olleen yhtään inhimillistä puolta, tai mitään mikä olisi selittänyt sen miksi hänestä tuli näin paha. Ja hänen aiheuttama joukkoitsemurha oli vain silkkaa pahuutta, ilman järkevää motiivia. 

    Jim Jones – Wikipedia 

    Jimmy Savile 

    Jimmy Saville oli brittiläinen julkisuuden henkilö ja televisiojuontaja, jonka epäillään syyllistyneen yli 300 lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Savile kuitenkin eli 84-vuotiaaksi asti, eikä koskaan joutunut vastuuseen teoistaan, vaikka raiskasi lapsia yli 40-vuotta. Hän hyväksikäytti myös omia sukulaisiaan. Savile on mahdollisesti yksi pahimmista pedofiileistä ja seksuaalirikollisista, ja hän myös näyttää hyvin sairaalle ja häiriintyneelle miehelle jo pelkkien kasvojen perusteella. Savilen on epäilty olevan myös nekrofiili. Savile välttyi lähinnä sen takia seuraamuksilta, koska hänellä oli paljon rahaa ja valtaa. 

    Jimmy Savile – Wikipedia 

    Josef Fritzl 

    Itävaltalainen Josef Fritzl on mielestäni käsittämätön ja erittäin vastenmielinen tapaus. Hän saa minut ihmettelemään, kuinka alas ihmiset voivat vajota. Josef Fritzl on henkilö joka piti omaa tytärtään kellarissa vankina 24-vuoden ajan, ja teki omasta tyttärestään seksiorjan. Fritzl piti omaa tytärtään vankina ja raiskasi häntä rakentamassaan kellarissa. Tänä aikana hänen tyttärensä tuli myös raskaaksi, ja synnytti kellariin useita lapsia. Yksi näistä lapsista kuoli pian syntymänsä jälkeen. Tieto Fritzlin lapsenlapsien olemasta olosta tuli vasta sen jälkeen, kun Fritzl jäi lopulta kiinni. Fritzl on edelleen elossa, ja on nyt vankilassa 90-vuotiaana. Se mikä Fritzlistä tekee poikkeuksellisen pahan ja sairaan on se, että hän teki nämä hirveydet omalle tyttärelleen ja niin monen vuoden ajan. Näiden rikosten lisäksi Fritzlin epäillään syyllistyneen myös muihin murhiin ennen tätä tapausta. Vaikka Fritzillä ei ollut kuin muutama uhri, ymmärrän hyvin, jos joku pitää häntä hirveimpänä ja sairaimpana koskaan eläneenä ihmisenä. 

    Fritzl case – Wikipedia 

    Josef Mengele 

    Josef Mengele oli saksalainen lääkäri, tiedemies ja natsi. Ja hän oli varmaan yksi kaikista pahimpia natseja. Mengele teki sanoin kuvaamattomia ja hirveitä kokeita sadoille tai jopa tuhansille lapsille keskitysleirillä, ja ei edes pitänyt tekojaan väärinä. Hänestä hänen kokeensa olivat oikeutettuja ja hyviä, koska ne antaisivat hyödyllistä tietoa liittyen arjalaisen rodun parantamiseen. Mengele muun muassa laittoi kemikaaleja lasten silmiin, nähdäkseen muuttaisiko se heidän silmien väriä. Mengele myöskin teki siamilaisia kaksosia keinotekoisesti. Ja hän laittoi identtiset kaksoset harrastamaan seksiä keskenään nähdäkseen tekisivätkö he lisää samanlaisia lapsia. Sadat lapset kituivat ja kuolivat Mengelen kokeiden seurauksena, samalla kun Mengele oli ylpeä kokeistaan. Kaikesta kamaluudestaan huolimatta Mengele välitti pojastaan ja halusi tulla hyvin toimeen hänen kanssaan. Mengelen poika näki Mengelen teot väärinä, mutta Mengele yritti kovasti oikeuttaa ja perustella tekojaan hänelle. Mengelestä käytetään myös nimeä The Angel of death. Mengele onnistui myöskin pakenemaan virkavaltaa, eikä jäänyt koskaan vastuuseen teoistaan. Josef Mengele esiintyy elokuvassa The Boys from Brazil, jonka olen nähnyt, ja joka on minusta hyvä ja mielenkiintoinen elokuva. 

    Josef Mengele – Wikipedia 

    Joseph Stalin 

    Georgiassa syntynyt Joseph Stalin on ehkä listan toisiksi tunnetuin henkilö, heti Hitlerin jälkeen. Stalin oli erittäin julma diktaattori, jonka arvioidaan tappaneen yli 20 miljoonaa ihmistä. Stalin lähetti miljoonia kansalaisiaan kuolemaan Gulageille, todella pienistä syistä. Gulagit olivat hänen maansa pakkotyöleirejä, joissa vankeja kohdeltiin kauheilla tavoilla. Stalin ei vaikuttanut välittävän muista ihmisistä tippakaan. Stalin aiheutti nälänhädän Ukrainassa, jota kutsutaan Holodomoriksi, ja siinä kuoli miljoonia ihmisiä. Hän jätti poikansa liittolaisten käsiin, ja ajoi vaimonsa ja toisen poikansa itsemurhaan. Stalin oli myös rikollinen, jo ennen nousua diktaattoriksi. Hän teki nuorena pankkiryöstöjä, varkauksia ja muita rikoksia. Jo ennen rikollisuraansa hän oli lapsena opiskellut paljon Raamattua, mutta päätti hylätä uskonsa ja tulla pahaksi. Olen myös lukenut että Stalin laittoi erään miehen vankilaan pitkäksi ajaksi, koska hän lopetti hänelle taputtamisen ensimmäisenä, yli 8-minuutin aplodien jälkeen. Stalin ei myöskään aina tyytynyt vihollisten tappamiseen. Hän yritti joissain tapauksissa pyyhkiä uhrinsa kokonaan historiasta ja tuhota kaikki todisteet siitä, että kyseinen henkilö oli koskaan edes elänyt. Stalin myös kuoli yksin omassa toimistossaan, koska kukaan ei uskaltanut mennä katsomaan oliko hän kunnossa. Stalinissa ei vaikuttanut olevan mitään inhimillisyyttä, ainakaan hänen viimeisinä vuosinaan, ja lukemien juttujen perusteella vaikuttaa lähinnä siltä, että hän syntyi pahana. Hän olisi ollut paha rikollinen ja ehkä murhaaja, vaikka ei olisi diktaattoriksi päätynytkään. 

    Joseph Stalin – Wikipedia 

    Lavrenti Berija 

    Neuvostoliittolainen Lavrenti Berija oli Stalinin oikea käsi, Stalinin hallinnon aikana. Hän oli periaattessa se Stalinille, mitä Himmler oli Hitlerille. Kuten Himmler oli keskeinen henkilö natsien keskitysleireihin liittyen, Berijalla oli iso rooli Stalinin gulageissa, joihin miljoonia kansalaisia vietiin tekemään järjetöntä määrää pakkotyötä. Berijalla oli iso rooli miljoonien ihmisten kuolemissa. Ja tämän lisäksi Berija oli myös sadistinen raiskaaja ja pedofiili. Hän tykkäsi tappaa ja kiduttaa uhreja myös henkilökohtaisesti, ja hän oli kuin sarjamurhaaja, jolla olisi ollut enemmän valtaa päästä tekemään kauheita tekoja. Berija raiskasi satoja uhreja, joista suurin osa oli lapsia. Stalinin tytär oli kerran Berijan luona kahdestaan. Kun Stalin kuuli tästä, hän käski tyttärensä heti poistua Berijan luota. Berija on keskeinen hahmo elokuvassa The Death of Stalin, jossa hän nousee valtaan Stalinin kuoltua, ja hän on hirveä ihminen tässäkin elokuvassa. 

    Lavrentiy Beria – Wikipedia 

    Lawrence Bittaker 

    Lawrence Bittaker oli yhdysvaltalainen sadistinen sarjamurhaaja ja raiskaaja, jota kutsutaan kaverinsa Roy Norrisin kanssa nimellä “Toolbox killers”. Bittaker oli kuitenkin kaksikosta se pahempi. Hän keskittyi enemmän lasten kiduttamiseen ja tappamiseen kuin Norris. Bittakerin sanotaan virnuilleen oikeudenkäynnissä, kun muu oikeussali itki kuunnellessaan kaksikon ääninauhaa, jossa he kiduttavat nuoren tytön hengiltä raaalla tavalla. Kaksikon teot olivat niin hirveitä, että ne ajoivat erään tapausta tutkineen poliisin tekemään itsemurhan. Olen lukenut kaksikon ääninauhan käsikirjoituksen, ja se on yksi kauheimpia asioita joita olen lukenut, ja monet ovat sanoneet traumatisoituneen viikoiksi luettuaan kaksikon rikoksista. Bittaker sai 39/40 virallisesta psykopaatti testeistä, ja se on Ted Bundyn ohella isoin lukema mitä kukaan henkilö on tunnetusti saanut siitä testistä. Testin perusteella Lawrence Bittaker ja Ted Bundy olisivat testin tehneistä sarjamurhaajista kaikista psykopaattisimmat. FBI:ssä työskentelevä John Edward Dougles on sanonut Bittakerin olleen häiriintynein henkilö, jota hän on tutkinut. Se mikä tekee Bittakerista mielestäni erittäin pahan sarjamurhaajan, jopa moniin toisiin sarjamurhaajiin verrattuna on hänen kidutuksensa julmuus ja pitkäkestoisuus, ja se että hänen uhrit olivat teini-ikäisiä. 

    Lawrence Bittaker and Roy Norris – Wikipedia 

    Leopold II 

    Leopold II oli belgialainen kuningas ja diktaattori, joka on vastuussa Kongossa tapahtuneista hirmuteoista 1800- ja 1900-luvun vaihteessa. Leopold II:n toimesta Kongo orjuutettiin ja kongolaiset pakotettiin tekemään hirveitä määriä töitä, jotta Leopold ja Belgia rikastuisi. Mikäli kongolaiset eivät tehneet töitä tarpeeksi nopeasti, heiltä leikeltiin käsiä ja jalkoja irti rangaistuksena. Ja myös heidän vaimonsa ja lapsensa saattoivat kokea saman kohtalon, mikäli työnteko ei ollut tarpeeksi vauhdikasta. Ja tämä kaikki vain siksi, koska Leopold II oli ahne ja halusi rahaa. Se jos miljoonia kongolaisia tapettiin ja kidutettiin, ei tuntunut haittaavan Leopoldia, kunhan hän rikastuisi. On arvioitu että Leopold II:n toimesta saatettiin tappaa jopa yli 10 miljoonaa Kongolaista ja puolet koko Kongon väestöstä, ja vain koska Leopold II oli ahne ja välinpitämätön. Leopold II:n aikaansaamat julmuudet on ehkä yksi historian isoimpia julmuuksia Holokaustin ohella. Kun puhutaan historian pahimmista ihmisistä, Hitleristä ja Stalinista puhutaan usein, mutta Leopold II:sta puhutaan turhan vähän. 

    Leopold II of Belgium – Wikipedia 

    Luis Garavito 

    Luis Garavito on kolumbialainen sarjamurhaaja ja nekrofiili, joka tappoi, raiskasi ja kidutti yli 100 ja mahdollisesti yli 200 lasta. Hän on yksi sarjamurhaajista, joilla on ollut eniten uhreja. Hänen suuri uhrimäärä, raaat murhatavat, ja se että hänen uhrinsa olivat lapsia, tekevät hänestä ehkä yhden pahimmista sarjamurhaajista, ja hän saattaa jopa olla kaikista pahin sarjamurhaaja. Garaviton tekemä kidutus kesti usein pitkään ja se sisälsi muun muassa sukupuolielinten silpomista. 

    Luis Garavito – Wikipedia 

    Matthew David Graham 

    Matthew David Graham on australialainen seksuaalirikollinen, joka päätti luoda Darkwebiin kauhean verkkosivun, johon käyttäjät voivat ladata videoita, joissa he raiskaavat, kiduttavat ja tappavat pieniä lapsia. Matthew halusi auttaa joitakin maailman hirveimpiä pedofiilejä, ja luoda heille yhteisen nettisivun ja yhteisön. Hänestä oli oikein tukea heitä. Mutta koska hän teki näin, se lisäsi varmasti lapsiin kohdistuvien rikoksien suosiota. Matthew teki Darkwebistä yhden asteen pahemman paikan, ja sai aikaan lisää pahoja asioita luodessaan tämän sivuston. Hänellä ei ollut syytä tehdä niin, ja pilata omaansa ja muiden elämää tekemällä näin, enkä voi käsittää miksi hän teki näin. Matthewin luomaa Hurt2theCorea on kutsuttu Darkwebin pahamaineisimmaksi nettisivuksi. Tehdessään tämän sivuston Matthew oli vain 23-vuotias ja asui vanhempiensa asunnossa. Ja jäädessään kiinni hänellä oli hallussa paljon lapsiin kohdistuvaa laitonta materiaalia. Matthewia pidetään niin sairaana, että edes monet toiset pedofiilit eivät pidä hänessä. 

    Ei wikipedia sivua. 

    Mao Zedong 

    Mao Zedong oli kiinalainen diktaattori, joka on myös henkilö, joka on tappanut eniten ihmisiä historiassa. Maon arvioidaan tappaneen 40-80 miljoonaa ihmistä, ja enemmän kuin Hitler ja Stalin tappoivat yhteensä. Osa hänen aiheuttamista kuolemista oli tosin hänen epäpätevyytensä takia ja suurin osa hänen uhreistaan kuoli suuressa nälänhädässä. Mutta mikäli pahuus määritellään kuolonuhrien määrän perusteella, Mao on silloin pahin ihminen koko ihmiskunnan historiassa. Maon hallitsemassa Kiinassa oli tarkat säännöt, ja Maolla oli myös oma itsekirjoitettu kirja, joka jokaisen asukkaan tuli lukea ja jonka säännöt heidän tuli osata. Mao rajoitti sananvapautta hyvin vahvasti, ja valtakautensa alussa hän kysyi kuinka moni oli hänen kanssaan erimieltä jostain. Tämän jälkeen Mao tappoi kaikki, jotka myönsivät omaavansa eriäviä mielipiteitä kuin hän. Maota pidetään yleisesti yhtenä pahimmista koskaan eläneistä ihmisistä Hitlerin ja Stalinin ohella, ja häntä on myös usein vertailtu heihin. 

    Mao Zedong – Wikipedia 

    Oskar Dirlewanger 

    Oskar Dirlewanger oli saksalainen sadistinen ja sairas natsi, ja ehkä kaikista pahin natsi. Hän oli niin kauhea, että jopa muut natsit ajattelivat hänen olevan liian paha ja halusivat erottaa hänet tehtävistään. Dirlewanger oli pedofiili, raiskaaja, nekrofiili, alkoholisti ja paljon kaikkea muuta. Hän johti yhtä natsien yksiköistä toisessa maailmansodassa, ja hänen johtamaa yksikköä pidetään sairaimpana ja sadistisimpana natsien yksikkönä. Dirlewangerin johtama yksikkö tappoi kymmeniä tuhansia ihmisiä, ja he muun muassa polttivat uhrejaan elävältä, mukaan lukien lapsia. Dirlewangeri oli jo ennen toista maailmansotaa saanut tuomion lapsen raiskaamisesta, mutta hän jotenkin vapautui vankilasta, pääsi valta-asemaan ja kokosi tarkoituksella prikaattiinsa muita sairaita ja sadistisia rikollisia. Olen nähnyt elokuvan Come and see, jossa Dirlewangerin johtama prikaatti esiintyy, ja tämä elokuva on äärimmäisen rankka ja häiriintynyt. Kun ottaa huomioon sekä motiivien sairauden, tekojen pahuuden ja uhrien määrän, Dirlewanger saattaa olla koko tämän postauksen moraalisesti pahin ihminen. Hän on kuin sairas sarjamurhaaja, mutta jolla oli riittävästi valtaa tappaa kymmeniä tuhansia, vain huvin vuoksi. 

    Oskar Dirlewanger – Wikipedia 

    Peter Scully 

    Peter Scully on australialainen lastenraiskaaja ja murhaaja, joka on tällä hetkellä vankilassa. Peter Scully kuvasi sairastakin sairaamman Daisy’s destruction videon, joka on käytännössä snuff-elokuva, ja mahdollisesti sairainta koskaan kuvattua videomateriaalia. Video sisältää muun muassa lasten ja vauvojen kiduttamista, ja sitä pidetään hirveimpänä asiana koko Dark webissä. Peter Scullya on kutsuttu maailman pahimmaksi pedofiiliksi, ja jopa monet toiset pedofiilit vihaavat häntä, koska hän on niin sairas. Scully myi tekemäänsä kauheaa videota Dark webissä ja tienasi sillä ilmeisesti jopa miljoonia. Scullysta on video, jossa häntä haastatellaan pidätyksen jälkeen, ja Scully on videossa niin katumaton kuin on mahdollista olla. Kun luin Scullysta, hän sai minut voimaan pahoin koko loppupäiväksi. Toisin kuin monet sarjamurhaajat, Peter Scully ei ole hullu tai sekaisin. Hän on järjissään ja paha. Hän valitsi tehdä tekemänsä rikokset saadakseen rahaa ja koska oli sairas, samalla kun oli järjissään ja tajusi varmasti mitä oli tekemässä. Peter Scullylla on mahdollisesti ollut paljon enemmän uhreja kuin ne joista on todisteita. Suurin osa häntä vastaan käytettävistä materiaaleista tuhoutui ennen hänen pidätystä. 

    Peter Scully – Wikipedia 

    Pol Pot 

    Pol Pot oli 1900-luvun loppupuolella elänyt hullu ja kauhea kambodzalainen diktaattori. Kambodzan sanotaan olleen niin kauhea Pol Potin hallinnon alla, että jopa nykyinen Pohjoiskorea olisi siihen verrattuna mukava paikka asua. Pol Pot tappoi 2 miljoonaa ihmistä ja noin neljäsosan maansa väestöstä vain 4-vuodessa. Pol Pot teki käytännössä kansanmurhan omaa maatansa kohtaan, ja määräsi ihmisiä tapettavaksi olemattomista syistä. Hän määräsi tapettavaksi muun muassa kaikki, jotka käyttivät silmälaseja, olivat älykkäitä tai osasivat puhua muita kieliä. Pol Potin tavoite oli tuhota yhteiskunta ja palauttaa se takaisin kivikaudelle. Pol Pot halusi, että luoteja säästettäisiin teloituksia tehdessä, joten hänen monet uhrit tapettiin kirveellä tai paiskomalla puita päin. Pol Potia pidetään Hitlerin ja Stalinin ohella yhtenä pahimmista koskaan eläneistä ihmisistä, ja hän oli aivan sekaisin, jopa muihin diktaattoreihin ja sekopäihin verrattuna. Pol Pot onnistui 4-vuodessa tuhoamaan maansa satojen vuosien kehityksen, eikä ilmeisesti saanut mitään hyvää aikaiseksi. Pol Pot on diktaattori, joka kohteli omaa kansaansa ehkä jopa huonoiten koko historiassa. Kamdodzassa on erillinen juhlapäivä Pol Potin hallinnon kaatumiselle. On myös hullua, että hän kuoli vain alle 30-vuotta sitten, eikä hänen tekemistä julmuuksista ole edes pitkä aika. Vielä nykyaikanakin ihmisiä kuolee Kambodzassa astuttuaan vahingossa Pol Potin asettamiin miinoihin. 

    Pol Pot – Wikipedia 

    Reinhard Heydrich 

    Reinhard Heydrich oli saksalainen korkea-arvoinen natsiupseeri, joka oli mahdollisesti yksi pahimpia natseja. Heydrichilla oli osansa keskitysleirien suunnittelussa, ja hän halusi kovasti tappaa kaikki juutalaiset ilman mitään epäröintiä. Heydrich ei välttämättä edes vihannut juutalaisia. Hän ei yksinkertaisesti välittänyt heistä ja tuntenut heitä kohtaan mitään. Miljoonien juutalaisten tappaminen oli hänelle vain työtä, ja jos kansanmurhan tekeminen edisti hänen työuraansa, hän oli siinä mukana epäröimättä. Jopa Hitler kutsui häntä nimellä “The Man with iron heart”. Monet muut natsit pelkäsivät Heydrichia, koska Heydrich oli älykäs ja pätevä työssään. Hän oli liian pätevä, että muut olisivat voineet hankkiutua hänestä eroon, ja hän tiesi myös ylempi arvoisten upseerien salaisuuksia. Hän on mielestäni hyvin pelottavan kuuloinen tyyppi. Reinhard Heydrich esiintyy elokuvissa Conspiracy ja The Man with iron heart. Kummatkin näistä elokuvista ovat rankkaa katsottavaa, ja Heydrich sai minut voimaan pahoin kummankin elokuvan aikana. 

    Reinhard Heydrich – Wikipedia 

    Reynhard Sinaga 

    Indonesialainen Reynhard Sinaga on luultavasti yksi pahimmista koskaan eläneistä sarjaraiskaajista. Sinaga huumasi ja raiskasi melkein 200 miestä alle 3 vuoden sisään, ja hän raiskasi monia heistä myös useamman kerran. Melkein kukaan Sinagan uhreista ei tiennyt ja muistanut, että heidät oltiin raiskattu, koska Sinaga oli huumannut heidät. Maailmassa on paljon sairaita ihmisiä. Jopa niin paljon että edes Sinagan kaltainen yksilö ei herätä välttämättä paljoa huomiota, ja harva hänestä on myöskään kuullut. Mutta mielestäni hänen suuri uhrilukunsa niin lyhyellä aikavälillä tekee hänestä harvinaisen sairaan yksilön. Häntä haastatellut henkilö on kutsunut Sinagaa hirviöksi, ja Sinaga ei ole tuntenut mitään katumusta teoistaan. 

    Reynhard Sinaga – Wikipedia 

    Robert Berdella 

    Robert Berdella oli yhdysvaltalainen erittäin sadistinen ja sairas sarjamurhaaja. Berdella kidutti uhrejaan jopa viikkojen ajan erittäin kauheilla tavoilla, ennen kuin hänen uhrinsa lopulta kuolivat. Berdella teki erilaisia muistiinpanoja kiduttaessaan uhrejaan, siitä miten he reagoivat kidutukseen. Hänen uhrit olivat hänelle kuin jotakin koekaniineja. Berdella myös raiskasi uhrinsa moneen kertaan. Kun puhutaan sarjamurhaajasta, joka on aiheuttanut uhreilleen pitkäkestoisinta ja kivuliainta fyysistä kipua, Berdella on silloin pahin mistä olen lukenut. Berdella ei kiduttanut uhrejaan kauheilla tavoilla vain tunteja tai päiviä, vaan viikkojen ajan, joten hän on ehkä kaikista sarjamurhaajista sadistisin, ja täten häntä voisi pitää myöskin pahimpana sarjamurhaajana. Katsoin joskus videota Berdellan haastattelusta, ja Berdella ei osoittanut mitään katumusta teoistaan, vaan yritti perustella niitä, ja valitti siitä miksi hänet nähdään hirviönä. 

    Robert Berdella – Wikipedia 

    Roch Theriault 

    Roch Theriault oli kauhea kanadalainen kulttijohtaja, joka myös tappoi, kidutti ja seksuaalisesti hyväksikäytti omia kulttijäseniään. Theriaultin Ant hill kids nimisessä kultissa oli sekä lapsia että aikuisia, ja jos joku kultin jäsen teki jotakin joka oli Theriaultin mielestä kiellettyä, Theriault antoi hänelle ankaria rangaistuksia, kuten käski häntä lyömään jalkansa hajalle lekalla tai syömään ulostetta. Jossain kohtaa johtaessaan kulttia, Theriault suolisti yhden kulttijäsenistä ja teki sen jälkeen ruumiille nekrofiliaa sisältäviä asioita kulttilaistensa nähden. Theriault saattaa olla pahin kulttijohtaja, josta olen lukenut, jos pahuus määritellään sairaalloisuuden mukaan, eikä pelkän kuolonuhrien määrän perusteella. 

    Roch Thériault – Wikipedia 

    Shiro Ishii 

    Shiro Ishii oli japanilainen tiedemies, lääkäri ja sotarikollinen. Shiro oli nuorena kiinnostunut lääketieteestä ja siirtyi töihin armeijaan. Shiro sai myöhemmin perustettua oman yksikön nimeltä “Yksikkö 731”. Shiron perustama yksikkö 731 teki Shiron käskystä sanoinkuvaamattomia asioita Kiinalaisille vangeille, ja Yksikkö 731 tekoja on verrattu kauheudessaan jopa Holokaustiin. Yksikkö 731 kidutti hengiltä tuhansia kiinalaisia vankeja tehdessään täysin epäinhimillisiä ja sadistisia kokeita. Nämä kokeet sisälsivät muun muassa henkilöiden altistamista tappavalle paineelle, kunnes heidän suolet tulivat ulos. Käsien jäädyttämistä ja sen jälkeen jäädytettyjen käsien sulattamista, niin että liha kuoriutui pois, ja sitä kuinka moneen palaan uhrit räjähtäisivät eri aseilla ja eri etäisyydeltä. Joskus Shiro toteutti näitä kokeita myös omille miehilleen. Shiro levitti kerran myös myrkkykaasua ympäri kaupunkia, tappaen noin 200000 ihmistä. Shiro Ishiä on usein vertailtu Josef Mengeleen, mutta monet pitävät häntä jopa Mengeleä pahempana. Toisin kuin Mengele, Shirossa ei välttämättä ollut mitään inhimillistä puolta. En ole kuullut että hän välitti perhestään, kuten Mengele. Shiro oli kuulemma jo lapsena röyhkeä. Mengelen uhrit olivat valmiiksi kuolemaan tuomittuja ja hän käytti asemaansa hyväksi natsina, kun taas Shiro teki usean vuoden työn päästäkseen asemaansa ja muodostaakseen Yksikkö 731:n, joka hänen käskystään teki kammottavia ihmiskokeita. Shiro Ishii saattaa olla jopa pahin postauksessa käsiteltävistä henkilöistä. Hän on siitä poikkeuksellisen paha, että hän jakaa sarjamurhaajien julmuuden ja että hänellä ei ollut mitään ideologiaa tekojensa takana, ja hän on samalla ollessaan näin julma tappanut satoja tuhansia ihmisiä. Ja kaiken tämän jälkeen hän ei edes joutunut vastuuseen teoistaan, ja selvisi ilman rangaistusta. 

    Shirō Ishii – Wikipedia 

    Shoko Asahara 

    Shoko Asahara oli varsin sekopäinen japanilainen kulttijohtaja. Hän väitti olevansa uudesti syntynyt Jeesus, ja että hänen Aum Shinrikyo kulttinsa tulisi tappaa kaikki kultin ulkopuoliset henkilöt, tai nuo ulkopuoliset henkilöt joutuisivat helvettiin. Shokon kultissa oli mukana jopa noin 1000 ihmistä. Eräänä päivänä Shokon kultti vapautti Shokon käskystä vaarallista kaasua, joka tappoi 13 ihmistä ja vahingoitti tuhansia. Shokon ja kultin tavoite oli kuitenkin tappaa paljon enemmän. Shoko on ainut henkilö, jonka olen kuullut aidosti pyrkineen tappamaan miljardeja ihmisiä. Mikäli kaikki kultin ulkopuoliset ihmiset tapettaisiin, se tarkoittaisi noin 8 miljardia uhria. Shokon teot eivät ole tämän postauksen pahimmat, mutta hänen motiivi niiden takana saattaa olla. 

    Shoko Asahara – Wikipedia 

    Timur Lenk 

    Timur Lenk oli 1300- ja 1400-luvulla elänyt turkkilaismongolilainen johtaja ja valloittaja, joka halusi olla seuraava Tsingis-kaani. Timur Lenk tappoi arviolta jopa 17-miljoonaa ihmistä, joka oli 5% sen aikasen maailman väestöstä. Timur ei kuitenkaan ole läheskään yhtä tunnettu kuin Tsingis-kaani. Ehkä koska hän ei kuitenkaan ollut niin tuhoisa kuin hän. Mutta siitä huolimatta että Timur tappoi häntä vähemmän, hänen tekemänsä julmuudet olivat ehkä Tsingis-kaanin tekojakin pahempia. Olen lukenut paljon käsittämättömiä juttuja Timur Lenkistä, ja ihmeen harva henkilö tietää hänestä, kun ottaa huomioon kuinka julma hän oli, ja kuinka hän silti tappoi miljoonia ihmisiä. Timur muun muassa teki torneja ja pyramideja vihollistensa pääkalloista. Timur tykkäsi ratsastaa hevosilla pikkulasten päälle. Eräänä päivänä Timur määräsi kymmenten tuhansien ihmisten päitä sahattavaksi irti saman päivän aikana, olivat he sitten aikuisia tai lapsia. Timur myös kerran lupasi olla vuodattamasta vihollistensa verta, jos nämä antautuisivat. Timur piti lupauksena, mutta hautasi viholliset elävältä. Kaikki nämä hänen tekemät julmuudet ovat käsittämättömiä, ja mielestäni hän on yksi pahimpia johtajia Hitlerin ja Pol Potin ohella. Timurilla ei myöskään ollut varsinaista ideologiaa tekojensa takana. Hän vain tykkäsi valloittaa ja nautti julmuudesta. Timurin haudalla sanotaan olevan kirous, ja hänen arkussaan lukee, “Se joka häiritsee lepoani, kohtaa vielä minuakin pahemman hirviön.” Neuvostoliitto avasi kerran Timurin arkun, ja kolme päivää tämän jälkeen toinen maailmansota alkoi. 

    Timur – Wikipedia 

    Uday Hussein 

    Irakilainen Uday Hussein oli tunnetun ja pahamaineisen Saddam Husseinin poika. Mutta ilmeisesti Uday on ollut vielä isäänsäkin julmempi, ja niin kauhea että jopa Saddam ajatteli, että Uday olisi liian kauhea hallitsemaan Irakia. Uday vangittiin kerran Saddamin toimesta, kun hän tappoi Saddamin suosiman kokin. Uday on tappanut, kiduttanut ja raiskannut satoja ihmisiä, ja hänen julmuuksistaan saisi pitkän listan. Uday muun muassa tappoi erään upseerin, kun upseeri ei antanut hänen tanssia upseerin vaimon kanssa. Uday on johtanut myös jalkapallojoukkuetta Irakissa, ja jos hänen joukkueensa on hävinnyt, Uday on käskenyt heitä harjoittelemaan betonisella pallolla. Uday on tämän kaiken lisäksi myös pedofiili. Olen nähnyt elokuvan Devil’s doable, jossa Uday Hussein esiintyy, ja Uday oli siinäkin erittäin kauhea ja sekaisin. 

    Uday Hussein – Wikipedia 

    Vasily Blokhin 

    Postauksen viimeisenä henkilönä on neuvostoliittolainen Vasily Blokhin. Blokhin oli Stalinin Neuvostoliitossa toiminut kenraali, joka toimi Stalinin vihollisten teloittajana. Blokhin tappoi henkilökohtaisesti kymmeniä tuhansia ihmisiä, joka on eniten mitä kukaan on tiedettävästi tappanut henkilökohtaisesti kasvotusten koko historian aikana. Blokhin ampui henkilökohtaisesti 7000 puolalaista vankia ja näiden lisäksi tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia muita. Blokhin teloitti joinain päivinä yli 300 ihmistä saman päivän aikana. Historiassa on ollut paljon diktaattoreja ja sotarikollisia, mutta Blokhin on siitä erillainen, että hän tappoi kaikki kymmenet tuhannet uhrinsa, niin että näki heidät kasvotusten. Hänen on täytynyt olla erittäin kylmä ja armoton ihminen, että hän on voinut teloittaa ne kaikki kymmenet tuhannet ihmiset. 

    Vasily Blokhin – Wikipedia 

    Siinä olivat 35 listaamaani moraalisesti erittäin pahaa ihmistä. Aihe oli tällä kertaa varsin raskas, joten jos joskus tulevaisuudessa palaan samantapaisen aiheen pariin, se ei tule tapahtumaan pitkään aikaan. Maailmassa on myös paljon muita äärimmäisen pahoja ihmisiä, ja mikäli he eivät löytyneet tästä postauksesta, voi hyvin olla että en vain ole lukenut heistä, tai sitten hekään eivät olleet mielestäni niin pahoja kuin postauksessa käsiteltävät henkilöt.